4 کتاب‌ جدید قرآنی انتشارات اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش عرضه می‌شود

تهران (پانا) - اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرروش 4 جلد کتاب جدید در حوزه قرآن، عترت و نماز به چاپ رسانده است.

کد مطلب: ۸۷۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
4 کتاب‌ جدید قرآنی انتشارات اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش عرضه می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، این چهار جلد کتاب موضوع‌های جدیدی را در خود جای داده است کتاب نور ولایت که گزیده‌ای است از فرمایشات مقام معظم رهبری و پیام‌های ایشان به اجلاس‌های بیست و شش‌گانه سراسری نماز که راهبردهای اقامه نماز در آموزش و پرورش را تبین می‌کند.

این کتاب در اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گردآوری و به چاپ رسیده است. چاپ اول این کتاب در شمارگان 1000 نسخه است و به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

کتاب قله‌های پیش‌رو نمایی از سه معرفتِ صداقت و راست‌گویی، کار و تلاش و نیکی به والدین را در خود جای داده است. این کتاب ویژه مربیان است و با احادیث و روایاتی از ائمه این سه معرفت را تبیین می‌کند. این کتاب از انتشارات منادی تربیت و گردآوری اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش است.

کتاب بال پرواز، ویژه دانش‌آموزان چهارم، پنجم و ششم ابتدایی است در این کتاب مصادیقی از امر به معروف و نهی از منکر وجود دارند که شامل راستگویی، کار و تلاش و نیکی به پدر و مادر است. این کتاب برگرفته از آیات، روایات و اشعاری است که با زبان کودکانه نگارش شده است.

کتاب پله‌های سعادت، مصادیقی از امر به معروف و نهی از منکر است که ویژه دانش‌آموزان پایه‌‌های هفتم، هشتم و نهم است در این کتاب نوجوانان دیداری با دانشمندان، کودک دروغگو، قرص صداقت، و بسیاری داستانک‌های قرآنی و غیرقرآنی را مطالعه می‌کنند.

شمارگان این کتاب‌ها 1000 نسخه است و چاپ اول آن‌ها نیز 1397 است که به زودی در اختیار علاقه‌مندان به کتب قرآنی قرار می‌گیرد. ناشر منادی تربیت و گردآوری از سوی اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار