اطلاعیه وزارت آموزش‌و‌پرورش در پی باز‌نشر ویدئویی از تنبیه یک دانش‌آموز در فضای مجازی

تهران (پانا) - مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی باز‌نشر ویدئویی از تنبیه یک دانش‌آموز در فضای مجازی، جهت تنویر افکار عمومی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه وزارت آموزش‌و‌پرورش در پی باز‌نشر ویدئویی از تنبیه یک دانش‌آموز در فضای مجازی

‌در پی انتشار تصاویر دلخراشی از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در فضای مجازی؛ مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جهت تنویر افکار عمومی، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

«ضمن ابراز ناراحتی از بازنشر ویدئوی حاوی صحنه‌های دلخراش تنبیه یک دانش‌آموز از سوی کاربران فضای مجازی، به اطلاع مخاطبان گرامی می‌رساند: تصاویر منتشر‌شده اخیر در شبکه‌های اجتماعی مختلف، مربوط به دو سال پیش و مرتبط با یکی از مدارس کشور هندوستان است که در همان زمان توضیحات لازم از درگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است. 

‌وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر حفظ شأن و کرامت معلمان و تضمین سلامت جسمی و امنیت روانی دانش‌آموزان در جامعه، از کاربران فضای مجازی درخواست می‌نماید: بدون بررسی صحت و سقم موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، از انتشار اخبار و تصاویر منفی و خلاف واقع در فضای مجازی خودداری نموده و از ایجاد نگرانی برای خانواده بزرگ نهاد تعلیم و تربیت کشور و خانواده‌های محترم پرهیز نمایند.

بی‌شک تمامی ارکان وزارت آموزش و پرورش، با استفاده از تمام ظرفیت خود، تلاش می‌کنند تا بستری بانشاط، آرام و خالی از هرگونه استرس و نگرانی را برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی فراهم نمایند تا آینده‌سازان کشور را به سوی فتح قله‌های توسعه و پیشرفت رهنمون سازند و اجازه نخواهند داد تا برخی با اقدامات سخیف خود، آرامش حاکم بر نظام آموزشی را برهم زده یا قداست شغل معلمی را خدشه‌دار کرده و جایگاه والای معلمان عزیز را متزلزل نمایند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار