امام جمعه کرج:

تحلیل‌های چندوجهی‌از اهمیت بالایی برخوردار است

کرج (پانا)-نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: سخنانی مهم به ضرورت دفاع ترکیبی در جنگ‌های امروزی اشاره و تأکید کرد که تحلیل‌های چندوجهی دراین زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل‌های چندوجهی‌از اهمیت بالایی برخوردار است

آیت‌الله‌حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در سخنانی مهم به ضرورت دفاع ترکیبی در جنگ‌های امروزی اشاره‌ و تأکید کرد که تحلیل‌های چندوجهی دراین زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت:باید از انتشار مطالب بدون بررسی صحت و سقم خودداری کنیم و به دقت به اطلاعات توجه کنیم.

امام جمعه کرج همچنین براهمیت توجه به روایات قرآنی در تحلیل‌های روز تأکید کرد و افزود: دشمن به دلیل ضعف و اضمحلال خود، فشار بیشتری به کشورهای منطقه وارد کرده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به آینده، بیان کرد:آینده در دستان کسانی است که با مجاهدت و تلاش می‌جنگند و ما به نابودی این تیره یهود اطمینان داریم.

وی به روش تحلیل وقایع توسط حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: شهادت یک غنیمت است نه خسارت، بنابراین باید با امیدآفرینی به تحلیل وقایع بپردازیم تا تأثیر منفی نداشته باشد.

امام جمعه کرج در ادامه به روند حوادث اشاره کرد و گفت: در 76 سالی که رژیم غاصب جنایات خود را آغاز کرده، برای نخستین بار در یک سال گذشته درحوزه انتفاع وارد شده است، در حالی که درگذشته همیشه در موضع حمله بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش اسرائیل اکنون در وضعیت پدافندی قرار گرفته و برای اولین بار همه آنچه را که از آن دفاع می‌کرد، از دست رفته می‌بیند.

دانش‌آموزخبرنگار: شایان ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار