امام جمعه تبریز:

برای تماشای دیدار تراکتور به ورزشگاه خواهم آمد

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم مشکلی علیه تراکتور نباشد تا این تیم موفق شود و قطعا به ورزشگاه هم خواهم آمد و از نزدیک بازی تراکتور را مشاهده خواهم کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برای تماشای دیدار تراکتور به ورزشگاه خواهم آمد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار با جمعی از مدیران، کارکنان و پیشکسوتان ورزش استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: خداوند متعال انسان را از دو بعد جسمانی و روحانی خلق کرده است و روح از عالی‌ترین مقامات خلقت است که در بند گل اسیر است. بنابراین خداوند متعال به روح دستور داده است مراقب جسم باشد. جسم با وجود اینکه که کمترین ارزش را در خلقت دارد و قابل مقایسه با روح نیست، با این حال خداوند دستور داده است که از جسم مراقبت کند لذا در اسلام دستور داده شده است که به جسم رسیدگی شود. اگر جسم مریض باشد روح نیز دچار ناراحتی می شود و برای اینکه روح سالم داشته باشیم بایستی جسم سالم هم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در جهان، ورزش برای ارزش به جسم است درحالیکه اسلام می گوید اگر جسم سالم باشد روح هم سالم است. بنابراین ارزش جسم سالم به روح سالم است و این موضوع همواره مورد تاکید امامان معصوم نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: از آقای زنوزی نیز تشکر می‌کنم که در این برهه پشت ورزش و فوتبال ایستاده است و البته جز افتخارات ایشان هم است که تیم محبوبی مانند تراکتور را مدیریت می کنند. امیدوارم مشکلی علیه تراکتور نباشد تا این تیم موفق شود البته شایسته است که ورزشکاران بومی نیز در این تیم حضور داشته باشند. قطعا به ورزشگاه هم خواهم آمد و از نزدیک بازی تراکتور را مشاهده خواهم کرد. 

وی همچنین با اشاره به وضعیت تیم ماشین سازی گفت: پیگیر احیای تیم قدیمی ماشین سازی هم خواهم بود و از طریق مدیران مس این موضوع هم پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار