استاندارسازی سامانه‌های گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در سراسر کشور انجام شد

صحرایی: استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی ۹۱ درصد مدارس کشور انجام شده است

تهران (پانا) - همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان جهارمحال و بختیاری، مراسم افتتاح همزمان استاندارسازی سامانه‌های گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندارسازی سامانه‌های گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در سراسر کشور انجام شد

رضامراد صحرایی در این مراسم گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تجهیز فضای آموزشی تاکید شده است چرا که فضا و محیط نقش بسیار مهمی در مسایل آموزشی دارد.

وی افزود: یکی از افتخارات دولت سیزدهم استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس است که ۹۱ درصد مدارس کشور استاندارد سازی شده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمام تلاش‌هایمان به منظور استانداردسازی مدارس سراسر کشور است. تلاش شده تا در شهرهایی که امر گرمایشی و سرمایشی اهمیت ویژه دارد، استانداردهای آنها زودتر انجام شود و در ۲ سال گذشته ۹۵۰۰ کلاس درس استانداردسازی شده‌اند. همچنین برخی مدارس کاملا سیستم گرمایشی آنها تغییر کرده، برخی بهسازی و تعمیر شده است.

وی با تشکر از از وزیر نفت و شرکت ملی گاز در ادامه عنوان کرد: در طرح شهید عجمیان، ۱۰۰ هزار کلاس درس باید شاداب‌سازی شود که اکنون درصد بالایی انجام شده است.

صحرایی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره استخدام معلم پرورشی گفت: معلم باکیفیت، فضای آموزشی مناسب، تجهیز مدارس از هر لحاظ، امکانات ورزشی، در راستای اجرایی شدن سندتحول بنیادین است.

وزیر آموزش و پرورش در قسمتی دیگر از سخنانش تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم که این روزها بسیار به یادشان هستیم، همیشه می‌گفتند فقط انسان‌های ضعیف به اندازه بودجه و امکانات کار می‌کنند. مدیران ما، مدیر چند ساحتی هستند و بعضا برخی همه کار می‌کنند.

وی در‌ پایان اضافه کرد: باید مدارس کشور به طور منظم از لحاظ امکانات زیرساختی بازدید شوند چرا که مدارس عامل پیشرفت کشور هستند و ما این کارهای خوب را تقدیم شهدا می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار