وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اضافه‌شدن ۸۰۰هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان طی ۲ سال گذشته

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، سرزده وارد پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان شهرکرد شد و با دانشجومعلمان به گفت‌وگو پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۲۴۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اضافه‌شدن ۸۰۰هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان طی ۲ سال گذشته

رضامراد صحرایی در دیدار با دانشجویان پردیس دانشگاه فرهنگیان شهرکرد اظهار کرد: ۸۰۰ هزار مترمربع برای دانشگاه فرهنگیان در ۲ ساله گذشته، فضا گرفته شد.

وی با بیان اینکه باید مسیر تربیت معلم در کشور را پایدار کنیم، گفت: نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بسیار پایین بود که توانستیم به اندازه ۱۰ ساله گذشته عضو هیات علمی جذب کنیم. همچنین در شورای عالی انقلاب فرهنگی و برنامه هفتم توسعه، مصوباتی خوبی برای دانشگاه فرهنگیان تصویب شده است.

وی اضافه کرد: گفتمانی در کشور شکل گرفته که اگر دانشگاه فرهنگیان درست شود خیلی از مسایل آموزش و پرورش اصلاح می شود. روزی نیست که به فکر دانشگاه فرهنگیان و آوردن آن به صدر دانشگاه‌های کشور نباشم.

صحرایی افزود: ما برای معلم شدن بیش از آنکه امکانات بیرونی بخواهیم، به تحول درونی نیاز داریم. باید درون خود را برای معلمی آماده کنیم و بیش از غذای جسم، نیاز به غذای روح برای معلم شدن داریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فقط مدیران ضعیف به اندازه بودجه و امکانات تلاش می‌کنند، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی خوبی در دانشگاه فرهنگیان اجرا شده که از مدیران آن تشکر ویژه می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار