با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در سفر ریاست‌جمهوری به چهارمحال‌وبختیاری انجام شد؛

رونمایی رسمی از پوستر پویش ملی دلگرمی احسان

تهران (پانا) - پویش ملی «دلگرمی احسان» با محوریت تامین وسایل گرمایشی برای مدارس مناطق کم‌برخوردار برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی رسمی از پوستر پویش ملی دلگرمی احسان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، عصر پنج‌شنبه (25 آبان) در آیین افتتاح همزمان استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی 9500 کلاس درس کشور از پوستر پویش ملی «دلگرمی احسان» با محوریت تامین وسایل گرمایشی برای مدارس مناطق کم‌‌برخوردار رونمایی کرد.

در این پویش که به همت بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و با همراهی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی برگزار خواهدشد در مرحله اول 15 استان هدف که امکان اجرای منابع حاصل از پویش را دارند در دستور کار قرار خواهند داشت.

استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس همواره جزو دغدغه‌های اصلی جامعه بوده است که پویش دلگرمی احسان می‌تواند با جذب مشارکت‌های مردمی، گام بسیار مهمی در این مسیر بردارد.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که همواره در کنار مدرسه‌سازی بوده است، این بار با همراهی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و‌ نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش و پرورش به یاری سازمان نوسازی مدارس کشور آمده است تا زمستانی گرم و بدون دغدغه را برای بخش اعظمی از دانش‌آموزان غالبا در مناطق کم‌برخوردار رقم بزند. استمرار این پویش می‌تواند به استانداردسازی کامل سامانه‌های گرمایشی مدارس منجر شود.

افتتاح مدرسه حضرت فاطمه معصومه(س) روستای مسن شهرستان خان‌میرزا

بر اساس این گزارش، حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح مدرسه حضرت فاطمه معصومه(س) روستای مسن شهرستان خان‌‌میرزا حضور یافت.

وی ضمن تبریک افتتاح مدرسه حضرت فاطمه معصومه(س) به دانش‌آموزان و مردم خونگرم و عزیز روستای مسن شهرستان خان‌میرزا افزود: امروز خدمات شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم عزیزمان در مناطق محروم کشور خودنمایی می‌کند که نشان از توجه ویژه و اهمیت استعدادهای خدادادی نهفته در این مناطق دارد. هر چه برای هموطنان این مناطق انجام دهیم کم است.

خان‌محمدی به ظرفیت‌های طبیعی موجود در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: باید هنرستان تخصصی ویژه مشاغل مهم منطقه را راه‌اندازی کنیم. در حوزه دام و کشاورزی ظرفیت‌‌های بالقوه‌ای در این منطقه وجود دارد که با تربیت دانش‌آموزان عزیز در این مسیر به فعلیت خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار