معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی و شناخت محدودیت های ورزشی در آموزش و پرورش

شهرری (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در همایش تجلیل از قهرمانان و مدال آوران اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت:مهمترین عامل در پیشرفت امور ورزشی برنامه ریزی و پیش بینی فعالیت و شناخت محدودیت ها در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۴۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه ریزی و  شناخت محدودیت های ورزشی در آموزش و پرورش

محمد رحیم در این همایش با تقدیر از مدال آوران و قهرمانان میادین ورزشی و مقام آوران در سطح منطقه،استان و کشور اظهارکرد:با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدیدامیدواریم بتوانیم حضور دانش آموزان در میادین رقابت های ورزشی راغنا ببخشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ری و ورزشکار خیز بودن این خطه گفت: ری پیشانی تهران است و انگیزه حضور دانش آموزان این منطقه در مسابقات ورزشی اهمیت دو چندان دارد.

رحیم گفت: در راستای اجرایی شدن طرح سند تحول در آموزش و پرورش اهدافی چون مدرسه محور کردن فعالیتهای ورزشی و تاکید بر المپیادهای درون مدرسه ای با روش مدرسه قهرمان با انگیزه بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران از مربیان و دبیران تربیت بدنی، مدیران، و کلیه متولیان امر ورزش در راستای کیفیت بخشی و بهسازی فضاهای ورزشی در منطقه، برگزاری طرح ورزش با خانواده در مدارس و برگزاری مسابقات علمی تخصصی معلمان تقدیر کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار