محسن هاشمی : اقشار کم درآمد نیازمند تسهیلات ویژه هستند

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفته است که باید اقدامات بیشتری برای تسهیل شرایط اقتصادی بخصوص برای اقشار متوسط و پایین انجام شود.

کد مطلب: ۶۹۹۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش در سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بیان کرد: انتخاب مهندس الویری به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها را تبریک می‌گویم. امیدواریم از این ظرفیت استفاده کرده و ارتباط خوبی با دولت و مجلس برقرار کنیم.

رئیس شورای شهر تهران در رابطه با ناآرامی‌های اخیر در شهرهای کشور بیان داشت: عبور از شرایط فعلی کشور تنها با هم‌افزایی، وحدت ملی و مسئولیت‌پذیری یکپارچه امکانپذیر است.

وی افزود: در رابطه با منشاء و سازماندهی اتفاقات اخیر اطلاعی به شورای شهر داده نشده است. از نیروهای امنیتی، دولت، وزارت کشور می خواهیم که اگر اطلاعی در این زمینه دارند به نمایندگان مردم بدهند تا اگر کمکی برمی‌آید اقداماتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: باید اقدامات فراتری برای تسهیل شرایط اقتصادی به خصوص برای اقشار متوسط و پایین انجام شود. امید است دولت و مسئولان برای عبور از این شرایط راهکاری برای تسهیل اقتصادی ارائه کنند.

هاشمی در پایان گفت: باید به برخی از راه‌حل‌ها توجه شود چرا که عبور از شرایط فعلی با وحدت ملی و مسئولیت‌پذیری ممکن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار