امام جمعه نیشابور:

اردو یکی از موثرترین روش ها در تربیت انسان است

نیشابور ( پانا )- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از میزبانی اردوگاه کشوری شهید رجائی باغرود شهرستان نیشابور در رویداد تخصصی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور با حضور مربیان جوان برگزیده استان های کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اردو یکی از موثرترین روش ها در تربیت انسان است

سید مهدی قاضی در رویداد تخصصی تربیت مربیان ارشد اردویی کشور  با تاکید بر نقش مهم سازمان دانش آموزی در مراسمات و برنامه‌های مختلف گفت: در این اردو بیش از ۴۰۰ مربی جوان فعال سازمان دانش‌آموزی از ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور حضور دارند و امید داریم در پایان اردو به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی افزود: مربیان ارشد اردویی پس از گذراندن این دوره تخصصی می‌توانند هسته‌های تربیت اردویی را در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور شکل داده و ریل‌گذاری کنند.

امام جمعه نیشابور نیز با اظهار خرسندی از تشکیل این همایش اردویی گفت: بسیار خرسندیم که امور تربیتی در آموزش و پرورش جان تازه‌ای گرفته و هنگامی که می بینیم شما مقدمات تربیت نوین ایرانی اسلامی را در نسل جوان رشد می‌دهید، به آینده امیدوار می‌شویم.

حجه الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: تربیت کار بزرگی است و انسان های بزرگ می خواهد ؛ در تربیت باید از الهامات و دستورات الهی و آئین انبیاء خداوند متعال الهام گرفته و در این راه صرفا دستورات خداوند تبارک و تعالی و انبیاء گنجانده شده است.

وی خاطر نشان کرد: مربی‌گری تنها به زبان نیست بلکه برای مفاهیم تربیت علاوه بر زبان دهان باید زبان چشم، گوش، دست، رفتار، لباس و عمل نیز به کار گرفته شود.

حجه الاسلام یعقوبی اضافه کرد: برای اثر گذاری باید ابتدا خود را آماده کنیم و سپس دانش‌آموزان را آموزش دهیم؛در واقع اردو یکی از موثرترین روش ها در تربیت انسان است و باید قدر این فرصت طلایی را دانسته و بهره کافی را از آن ببریم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار