پوشش زنده مسابقات المپیک در رادیو ورزش

تهران (پانا) - مدیر رادیو ورزش تاکید کرد از ابتدای امسال در برنامه‌های تخصصی رادیو ورزش، به صورت مستمر درباره المپیک اطلاع‌رسانی شده است و با شروع المپیک، مسابقات به صورت زنده پوشش داده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۰۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پوشش زنده مسابقات المپیک در رادیو ورزش

علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش پیرامون پوشش رسانه ای مسابقات المپیک از این شبکه رادیویی گفت: المپیک یکی از رویدادهای مهم ورزشی است که ورزشکاران به رقابت می‌پردازند. بنابراین یکی از رسالت های رسانه به ویژه رادیو ورزش، پوشش کامل مسابقات ورزشکاران ایران برای اطلاع رسانی به مردم است. همچنین علاوه بر پوشش همه مسابقات قهرمانان کشور، همه مسابقات تا مرحله نهایی پوشش داده می شود. در کنار پوشش مسابقات ورزشی، اخبار روزانه و حواشی مربوط به آن در بخش های مختلف رادیو ورزش روانه آنتن می شود.

وی ادامه داد: ما در رادیو ورزش از ابتدای امسال در برنامه‌های تخصصی شبکه، به صورت مستمر درباره المپیک اطلاع رسانی کرده و در بخش‌های ویژه به بررسی عملکرد ورزشکاران در رشته‌های مختلف پرداخته‌ایم. با شروع مسابقات المپیک و استقرار تیم گزارشگران رادیو ورزش در محل برگزاری بازی‌ها، مسابقات به صورت زنده پخش و مورد بررسی کارشناسان قرار می گیرد.

مدیر رادیو ورزش بیان کرد: نکته حائز اهمیت در این رویدادها و سایر رقابت‌های ورزشی، حضور زنان ورزشکار ایرانی با شرایط متناسب با فرهنگ و حجاب و عفاف ایرانی اسلامی در این مسابقات است که هم بیانگر حضور پررنگ زنان مسلمان در این مسابقات است و هم الگوی مناسب از زن توانمند مسلمان را در مقابل سایر زنان در جوامع دیگر معرفی می کند.

احمدی توضیح داد: همانند گذشته رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان تمامی مسابقات مربوط به بانوان کشورمان را بدون هیچ محدودیت و آسیب پوشش خواهد داد و رادیو از این مزیت خود به نحو احسن استفاده خواهد کرد. در امتداد آن در فضای مجازی رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان، فارغ از ساعات مختلف در طول شبانه روز به انعکاس رقابت‌های مذکور خواهد پرداخت و کل برنامه‌های رادیو ورزش در این ایام رنگ و بوی المپیکی خواهد داشت.

وی درباره راه اندازی پویش کارت قرمز با محوریت اخراج ورزشکاران صهیونیست از المپیک توضیح داد: جهان متمدن که مدعی آموزه‌های اخلاق و صلح در المپیک است، واکنش شایسته‌ای به جنایت رژیم غاصب صهیونیست که بر سر مردم بی دفاع و مظلوم فلسطیان آورده، نداده است. گرچه مردم جهان به ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها در آمریکا و اروپا بر اساس وجدان و فطرت بشری در اعتراض به این روند نسل کشی و جنایت برخاسته‌اند اما یادمان نمی‌رود که مقامات رسمی المپیک و ورزش جهان درمقابل جنگ روسیه و اوکراین (فارغ از نگاه‌ها ، نتایج و رویکردها در این جنگ) ورزشکاران روسیه را به ویژه درکشتی با محدودیت مواجه کردند. در چنین فضایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین رسالت خود می‌دانیم که نسبت به این ظلم آشکار واکنش نشان دهیم و توجه وجدان‌های بیدار مردم کشورمان و جهانیان را نسبت به این موضوع جلب کنیم. در همین راستا کارزار اخراج ورزشکاران رژیم صهیونیستی از المپیک در رسانه‌های ایران طراحی و شکل گرفته است. همچنین پویش کارت قرمز به ورزشکاران رژیم صفاک صهیونیست در چند ماه اخیر شکل گرفته است که در فواصل برنامه‌های زنده به اطلاع شنوندگان و مخاطبان رسیده است.

احمدی درباره اینکه آیا همه رشته های ورزشی المپیک پوشش داده می شود؟ افزود: تمام رشته‌های ورزشی که ورزشکاران و قهرمانان خانم و آقای ایران در آنها حضور دارند و مسابقات مهم دیگر رشته‌ها که مخاطبان نتایج آن را رصد می‌کنند به فراخور زمان و شرایطی که جدول پخش مسابقات و برنامه‌های رادیو ورزش به ما اجازه دهد در دستور پخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار