مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از طرح شهید عجمیان ۲ در شهرستان دنا:

تقویت روحیه جهادی دانش‌آموزان از اثرات طرح شهید عجمیان است

امسال ۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کرده‌ایم

یاسوج (پانا) - مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش طی بازدید از طرح شهید عجمیان ۲ در شهرستان دنا گفت تقویت روحیه جهادی دانش‌آموزان از اثرات طرح شهید عجمیان است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه جهادی دانش‌آموزان از اثرات طرح شهید عجمیان است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد ضرغام پرنیان ( مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش) به همراه محمد جمالی (سرپرست اداره کل آموز و پرورش استان) ،سید رضا حسینی‌نیک ( مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان) و محمد دانشی‌نسب (سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دنا) از مدارس بخش پاتاوه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت دانش‌آموزان جهادی در طرح شهید عجمیان قرار گرفتند و با آنان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته قریب ۷۰ هزار کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی شده است که پایلوت اصلی آن سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور بود، خاطرنشان کرد: امسال ۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کردیم که پایلوت اصلی تجمیع نیروهای جهادی و سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

 پرنیان تقویت روحیه جهادی دانش‌آموزان را از ثمرات طرح شهید عجمیان ذکر کرد و‌ گفت: دانش‌آموزان جهادی از استانهای مختلف کشور در این استان مدارس هدف‌گذاری شده را بهسازی و شاداب سازی خواهند کرد.

۱۰۰ گروه جهادی در سطح مدارس استان کهگیلویه‌و‌بویداحمد تعداد ۷۰۰ کلاس درس را شاداب‌سازی می‌کنند.

 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت؛۱۰۰ گروه جهادی در سطح مدارس استان تعداد ۷۰۰ کلاس درس را شاداب‌سازی می‌کنند.

محمد جمالی افزود: فعالیت گروه‌های جهادی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی از اوایل مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

محمد دانشی‌نسب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا در جریان این بازدید گفت: در طرح شهید عجمیان ۲۰ مدرسه با ۱۴۰ کلاس درس بهسازی و شاداب‌سازی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار