عمل به شعار اقتصاد مقاومتی در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای البرز

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای اقتصاد مقاومتی محصولات تولید شده در کارگاه های آموزشی، مراکز دولتی خود را جهت عرضه و فروش به عموم مردم در سایت این اداره کل بارگذاری کرد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای اقتصاد مقاومتی محصولات تولید شده در کارگاه های آموزشی مراکز دولتی خود را جهت عرضه و فروش به عموم مردم در سایت این اداره کل بارگذاری کرد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اشاره به موضوع تولید و اشتغال در استان البرز آنرا همواره به عنوان یک نیاز و ضرورت و خواسته عمومی مطرح کرد و برنامه ریزی گسترده توسط این اداره کل را برای ایجاد بستر مناسب و تشویق جوانان به مهارت آموزی را از ماموریت های این اداره دانست .

غیاثی تبار اضافه کرد: فروش محصولات که توسط مراکز آموزشی فنی و حرفه ای تولید می شود را نیز از نمونه های بارز تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد فروش محصولات کارگاهی منجر به تشویق مهارت آموختگان جهت ایجاد کسب و کار و کار آفرینی می شود .

وی ارتقاء فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی را از اهداف اصلی این اداره کل دانست و خاطر نشان کرد اینگونه طرح ها باعث ایجاد خلاقیت و نوآوری فرهنگی، فرهنگ پذیری و تحول فرهنگی در جامعه می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار