معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری:

۲ معلم چهارمحال‌وبختیاری به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند

شهرکرد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از انتخاب شدن 2 نفر از معلمان این استان به عنوان معلمان نمونه کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
۲ معلم چهارمحال‌وبختیاری به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ امین سلیمانی در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش استان گفت: از بین ۱۵ نفر معلم نمونه کشوری ۲ نفر از همکاران استان چهارمحال‌وبختیاری موفق به کسب این موفقیت ارزشمند شدند.

سلیمانی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان (یک معلم از هر دوره تحصیلی) و گروه کیفیت‌بخشی( مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور) انتخاب شدند.

وی افزود: 3 نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و 5 نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی از بین معلمان استان معرفی شدند و از بین 3 معلم نمونه استانی، 2 نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند که شامل سلمان رستمی (آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن) و جعفر عالی‌پورهفشجانی (دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد) هستند. 

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری همچنین از استخدام گسترده آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت :سهمیه جذب معلم برای سال تحصیلی آینده یک هزار و ۵۵۸ در قالب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در استان یک هزار و ۷۰ معلم و سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ معلم جذب آموزش و پرورش شدند.

سلیمانی در ادامه به تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز اردوگاه چم عالی سامان بعد از سال‌ها توقف پروژه خبر داد و گفت: برای تکمیل اردوگاه چم‌عالی سامان ۹۰ میلیارد ریال اعتبار امسال اختصاص داده شد و فاز یک این اردوگاه اوایل تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت وزارتخانه، راه‌اندازی و احداث خوابگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزی در استان چهارمحال و بختیاری تصویب شد که این استان یکی از پنج استانی خواهد بود که خوابگاه دانش‌آموزی در آن احداث می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار