مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان - صربستان؛

بابویی: تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان لیاقت قهرمانی دارد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با بیان اینکه تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان لیاقت قهرمانی دارد ابراز امیدواری کرد که بچه‌های تیم امروز با یک نمایش خوب و پیروزی مقابل چین تایپه به فینال مسابقات والیبال دانش‌آموزان در صربستان راه پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بابویی: تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان لیاقت قهرمانی دارد

حسین بابویی، همراه تیم ملی والیبال کشورمان در بلگراد، صبح امروز و در آستانه دیدار حساس تیم ملی کشورمان با چین تایپه، در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد:‌ «از چند روز قبل که وارد این مسابقات شدیم در گروه D با تیم‌های اوگاندا، بلژیک و ایران هم‌گروه شدیم. گروه بسیار سختی بود که خوشبختانه بچه‌ها با آمادگی که در طی 4 اردو برای آن‌ها برگزار کرده بودیم، توانستند به عنوان سرگروه صعود کنند. بچه‌ها آمادگی لازم را داشتند و بازی به بازی، عملکرد بهتر‌ و کار گروهی بهتری را ارائه کردند. کادر فنی و همراهان تیم، انگیزه‌های لازم را برای آن‌ها فراهم کردند.»

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ادامه داد: «پشتیبانی خوبی از سوی وزیر ‌آموزش‌و‌پرورش و همینطور معاون ‌تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش انجام‌ و این زمینه‌ها به گونه‌ای فراهم شد که تعدادی از دانش‌آموزان نخبه در کنار معلمان تربیت‌بدنی نخبه‌ای که به‌عنوان مربی در کنار این دانش‌آموزان بودند، توانستند در بالاترین سطح ‌مسابقات دانش‌آموزان جهان حضور پیدا کنند.»

مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ وزیر آموزش‌و‌پرورش و معاون تربیت‌بدنی و سلامت افزود: «خوشبختانه در مرحله حذفی توانستیم تیم قدرتمند هلند را شکست دهیم و پس از آن یک مسابقه سنگین و فنی ‌مقابل تیم ایتالیا داشتیم. ایتالیا ‌سوابق قهرمانی زیادی در مسابقات جهانی و در اروپا دارد و یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌ها بود که الحمدالله بچه‌های تیم ما در مقابل این تیم، یک بازی دقیق، هماهنگ و هوشمندانه‌‌ ‌برگزار کردند و توانستند تیمی با این سابقه را شکست دهند.» 

وی همچنین ضمن قدردانی از حمایت‌های اثرگذار ‌سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان، اضافه کرد: «روز گذشته ‌جلسه آنالیز خیلی خوبی توسط کادر فنی برای بچه‌ها برگزار شد و آنچه که لازم بود از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی و از لحاظ مسائل روحی و روانی، توسط مربیان تیم به دانش‌آموزان عزیز منتقل شد و امروز به فضل الهی، ملی‌پوشان ما با آمادگی کامل ‌به مصاف چین تایپه خواهند رفت. این بازی در شهر بلگرداد، ساعت 9 به وقت صربستان و 10:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.» 

بابویی گفت: «امیدوارم بچه‌‌ها این باز‌ی را هم ببرند و با اقتدار به فینال مسابقات راه پیدا کنند.‌ به بچه‌ها گفته‌ایم که به‌ هیچ عنوان هیچ غروری نباید در کار باشد. این تیم لیاقت این را دارد که به فینال و به مدارج بالا برسد. امیدوارم تمام اعضای تیم با توکل به خدا و اتحاد و همدلی بتوانند این مسیر سخت را طی کنند.» 

وی گفت: «امیدواریم مردم عزیز، ما و این بچه‌ها را از دعاهای خیر خود ‌بهره‌مند کنند تا بتوانیم امروز بازی خوبی از بچه‌ها شاهد باشیم و ‌به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار