پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان غربی معرفی شد

ارومیه (پانا) - پیام صدقی، طی مراسمی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان غربی معرفی و جایگزین قهرمان رحانی شد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان غربی معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این مراسم از فعالیت های دولت مردمی سیزدهم در موضوع مدرسه سازی قدردانی کرد و گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان های نیازمند به توجه در موضوع فضای آموزشی است که خوشبختانه با آغاز دولت مردمی سیزدهم و عنایت و توجه ویژه سازمان نوسازی کشور و همچنین استاندار آذربایجان غربی در طی 2 سال اخیر یک هزار و 34 کلاس درس به مجموع کلاس های درس و فضاهای آموزشی استان اضافه شده و بیش از یک هزارو 800 کلاس درس نیز در حال ساخت است.

علی مطهری گفت:  نیاز استان آذربایجان غربی در موضوع کلاس های درس و رسید به متوسط کشوری تعداد 5 هزار کلاس درس است که امیدواریم با شروه نهضت مدرسه سازی در استان و توجه مسئولین استانی و کشوری در آینده ای نزدیک به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به فعالیت های مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: مهندس رحمانی از نیروهای متعهد و کاربلد استان آذربایجان غربی بودند و در زمان حضورشان در سازمان نوسازی مدارس استان، منشأ فعالیت ها و برکات مهمی بودند.

مطهری افزود: موضوع تحول در آموزش و پرورش نیازمند 3 عنصر محتوا، فضای آموزشی و تجهیزات و نیروی انسانی است و برای رسیدن نقطه آرمانی در این موضوع به همه این موارد و عناصر توجه کافی و وافی صورت پذیرد.

در پایان این مراسم، «پیام صدقی» به عنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مداس آذربایجان‌غربی معرفی و از خدمات «قهرمان رحمانی» مدیرکل قبلی این مجموعه تقدیر شد.

 

نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار