در گفت و گو با پانا؛

توضیح عضو هیأت رئیسه مجلس درباره بسته شدن خیابان «مردم»

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خیابان «مردم» به دلیل احداث ساختمان دفاتر نمایندگان، کتابخانه و پارکینگ مجلس شورای اسلامی و برای سهولت مراجع کنندگان بسته شده است و این جزء طرح توسعه مجلس است .

کد مطلب: ۶۶۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار پانا در این باره اظهار کرد: درست است که خیابان «مردم» بسته شده است اما خیابان مجاور آن یعنی خیابان آجانلو برای سهولت در رفت و آمد باز شده و هم اکنون هم در آنجا رفت و آمد جریان دارد .

وی افزود: ساختمان هایی که در خیابان «مردم» واقع شده اند همه توسط مجلس از قبل خریداری شده و از قبل هم قرار بود که این خیابان بسته شود و در هیچکدام از ساختمان های خیابان «مردم» محل مسکونی وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: شاید برای کارکنان و نماینده های مجلس رفت و آمد سخت شده باشد و آنها مجبور هستند از سمت دیگری وارد مجلس شوند اما برای سایر افراد مسیر خیابان آجان لو باز است و هیچ مشکل ترافیکی به وجود نیامده است .

وی تصریح کرد :در آینده طرحی وجود دارد که دفاتر نمایندگان را به خیابان «مردم» انتقال دهند زیرا اکنون اتاق هایی که در مجلس وجود دارد در هر اتاق دو یا سه نماینده هستند و نمی تواننند به صورت راحت و روان با مراجعان ارتباط داشته باشند .

عباسی یادآورشد: همه موارد ذکر شده جزء برنامه توسعه مجلس است که در آینده جهت تسهیل ورود و خروج کارکنان و مردم و هم به دلیل سهولت کار مراجعه مردم و ارتباط با نمایندگان برای بهبود شرایط فعلی است. زیرا اکنون مردم به دلیل مسائل امینتی که وجود دارد به راحتی نمی توانند با نمایندگان خود ارتباط داشته باشند و با راه اندازی ساختمان دفاتر نماندگان ارتباط آنها با مردم از نظر بروکراسی خیلی پیچیده نخواهد بود .

وی تصریح کرد: گرفتن خیابان «مردم» جزء مصوبات گذشته مجلس شورای اسلامی بود است که دو ساختمان مجاور مجلس را برای تسهیل ارتباط نمایندگان با مردم می سازند تا بتوانند کار مردم را سریع تر انجام دهند. در حال حاضر وقتی مردم مراجعه دارند همه این مراجعات در داخل مجلس و نزدیک صحن و کارکنان اداری مجلس انجام می شود که در آنجا تنگناهایی برای ارتباط مردم با نمایندگان وجود دارد و امیدواریم که با ساخت و ساز ساختمان مجاور این مشکل برطرف شود .

عضو هیأت رئیسه مجلس درباره تجمع مردم جلوی مجلس توضیح داد: اساسا نباید کاری انجام شود که موجب تجمع مردم جلوی مجلس شود و مردم نسبت به کاری معترض باشند و نمایندگان باید کار را به صورتی انجام دهند که موجب نارضایتی و تجمع و اختلال در کار نباشد. در هر صورت آنچه که در مجلس وجود دارد با توجه به نگاهی که نسبت به مجلس به عنوان خانه ملت است و باید در همه مناطق کشور به امور مردم رسیدگی کند بنابراین باید تمام تمهیدات لازم را برای مراجعه و رفع مشکل مردم فراهم کنیم تا اینکه مردم ناراضی نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار