در گفت و گو با پانا عنوان شد؛

عضو کمیسیون برنامه: بطحایی می تواند آموزش‌‌وپرورش را متحول کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تحول در آموزش و پرورش گفت: وزیری آشنا به مسائل می تواند در تحقق این هدف کمک کننده باشد.

کد مطلب: ۶۵۳۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در مورد معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش‌‌وپرورش در دولت دوازدهم عنوان کرد: در آموزش‌‌وپرورش چالش های متعددی وجود دارد که باید وزیر آموزش و پرورش با این مسائل آشنا باشد تا در جهت رفع آن حرکت کند.

وی ادامه داد: باید در انتخاب وزیر این نهاد بزرگ و فراگیر دقت شود؛ گزینه پیشنهادی دولت به دلیل اینکه از بدنه آموزش‌‌وپرورش است امتیازی مثبت دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه عمرانی، تجهیزاتی و امکانات در آموزش‌‌وپرورش وجود دارد، گفت: اکنون مجلس به آموزش‌‌وپرورش توجه ویژه ای دارد و به دنبال فردی موثر برای اداره آن است که گزینه پیشنهادی می تواند کمک کننده باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه نیازمند تحول در آموزش‌‌وپرورش هستیم، بیان کرد: این تحول به معنای رد یا پذیرش گزینه پیشنهادی نیست بلکه باید برنامه های وی بررسی و ارزیابی شود و بعد از آن نظر قطعی دهیم.

وی یادآورشد: فرهنگیان خواسته هایی از آموزش‌‌وپرورش دارند که باید وزیر با این خواسته ها آشنا باشد و آن را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار