کارگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری در پیربکران برگزار شد

رییس اداره در کارگاه تخصصی کنکور گفت: توجه ویژه داشته باشید که دیگران را مقصر سرنوشت خود ندانید.

کد مطلب: ۶۵۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران ، همزمان با اعلام نتایج آزمون سراسری، کارگاه تخصصی همایش کنکور با حضور دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و با همکاری معاونت آموزش و نوآوری و معاونت پرورشی اداره ، کارشناس آموزش دوره دوم متوسطه و مشاورین منطقه در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

رییس اداره در صحبت های خود ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امروز کارگاه تخصصی همایش کنکور با حضور مشاورین منطقه برگزار شد. برنامه ریزی و تلاش یکایک شما دانش آمزان در یک یا چند سال تحصیلی ایجاب می کند که بتوانید مسیر آینده خود را خوب انتخاب کنید. امروز می تواند فرصت خوبی برای شما باشد تا بتوانید با راهنمایی مشاوران در این جلسه و پایگاه انتخاب رشته ای که برای راهنمایی شما در نظر گرفته شده است، فرصت طلایی را برای خود ایجاد کنند.

پیشنهاد من به شما دانش آموزان این است چون از این روز وارد بحث حساس سرنوشت خود می شوید، در این جلسه سئوالات خود را بپرسید و توجه ویژه داشته باشید که دیگران را مقصر سرنوشت خود ندانید.

در ادامه کارگاه تخصصی همایش کنکور، طالبی مشاور منطقه درباره نحوه انتخاب رشته، مناطق بومی، رتبه ها، امتیازات داوطلبین و ظرفیت هر دانشگاه توضیحاتی ارائه داد.

در پایان جلسه مشاورین منطقه جلسه پرسش و پاسخ را برای دانش آموزان جهت انتخاب صحیح رشته های دانشگاهی برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار