فرماندار شهرستان خلخال:

2 هزار و 700 نفر انتخابات خلخال را برگزار می کنند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: 2 هزار و 700 نیروی انسانی به عنوان عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی برگزاری دوازهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان را بر عهده خواهند داشت.

کد مطلب: ۶۲۴۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، فریدون بابایی در جلسه هیات اجرایی انتخابات خلخال افزود: این نیروهای انسانی کار برگزاری 2 انتخابات مهم در این شهرستان در 160 صندوق اخذ رای را بر عهده خواهند داشت .
وی با اشاره به انصراف تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای خلخال اظهار کرد: در حال حاضر 81 نفر به عنوان نامزد سه شهر این شهرستان در صحنه انتخابات حضور دارند که از این تعداد 48 نفر برای شورای اسلامی شهر خلخال ، 21 نفر برای شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم و 13 نفر نیز برای انتخاب در شورای اسلامی شهر کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان پای به میدان رقابت انتخاباتی گذاشته اند .
رئیس هیات اجرایی انتخابات خلخال با بیان اینکه تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات برگزاری سالم آن و حفظ و حراست از آرای ملت با تمام وجود است گفت: همزمانی 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات در روز 29 اردیبهشت امسال را دو چندان کرده است .
وی افزود: انتظار می رود تمام نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات با رعایت اصل اخلاق انتخاباتی ، داشتن اطلاعات مورد نیاز از قوانین جاری مربوط به انتخابات ، پرهیز از تخریب همدیگر ، رعایت مصالح انقلاب و نظام اسلامی ، توجه به خطوط قرمزها و دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم ، پرشور و با نشاط آماده کنند .
دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز در این جلسه از تشکیل 2 شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادسرا و دادگستری این شهرستان خبرداد .
علی نباتی گفت: شعبه اول دادیاری در محل دادسرا و شعبه دوم دادگاه کیفری در دادگستری خلخال به صورت شبانه روزی به تخلفات تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان رسیدگی خواهد کرد .
وی با دعوت از همه نامزدهای شورای اسلامی شهرهای مختلف خلخال به رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: تهمت ، توهین ، افترا ، اهانت و گرفتن رای با استفاده از روش های یاد شده جرم ، گناه و تخلف محسوب شده و افرادی که در تبلیغات انتخاباتی خود مرتکب چنین جرایمی شوند متخلف شناخته شد و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت .
گفتنی است:شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد .
در این دوره از انتخابات 72 هزار و 971 نفر از جمعیت شهرستان خلخال رای واجد شرایط رای دادن هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار