مدودف: حتی یک مترسک هم می‌تواند در کاخ سفید بنشیند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهور پیشین روسیه گفت که چهره رئیس‌جمهور ایالات متحده چیزی بیش از یک دکور نیست که در پشت آن «دولت عمیق» عمل می‌کند، بنابراین حتی یک «مترسک» هم می‌تواند در کاخ سفید بنشیند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدودف: حتی یک مترسک هم می‌تواند در کاخ سفید بنشیند

«دیمیتری مدودف»، رئیس‌جمهور پیشین روسیه که در حال حاضر معاون شورای امنیت این کشور است، گفت: «هیچ رئیس‌جمهور آمریکا قبل از جو بایدن در چشم شهروندان کشورش و تمام جهان اینقدر مایه‌خنده نبوده است. این یک بار دیگر ثابت می‌کند که چهره رهبر رسمی آمریکا اکنون فقط یک نماست، و چیزی بیش از یک صفحه نمایش نیست.»

مدودف که سابقا نخست‌وزیر روسیه هم بوده است، ادامه داد: «سیاستمداران غیرمسئول ایالات متحده که سلاح‌های هسته‌ای را کنترل می‌کنند، تهدیدی برای روسیه و کل جهان هستند.»

دیمیتری مدودف معتقد است: «سیاستمداران بی‌مغز و غیرمسئول که توانایی استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، تامین مالی رژیم تهاجمی نئونازی کی‌یف، و وسواس در جاه‌طلبی‌های تسلط جهانی را دارند، تهدیدی بسیار جدی برای روسیه و کل جهان هستند. روسیه هدف خود را جلوگیری از ایجاد یک فاجعه جهانی توسط سیاستمداران غیرمسئول - دیوانگان در واشنگتن – می‌داند. مسکو در این زمینه روی حمایت کشورهای دوست حساب می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار