فرماندارشهرستان مشگین‌شهرخبرداد:

استقرار۲۲۴ شعبه اخذ رای در شهرستان مشگین‌شهر

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۲۲۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان مشگین شهر تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۶۲۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیش از ۱۱۳ هزار نفر در شهرستان مشگین‌شهر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد دو هزار نفر رای اولی به شمار می‌روند .

وی از تدارک ۲۲۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به مساحت و جمعیت واجد شرایط رای دادن درشهرستان مشگین‌شهر بعد از مرکز استان بیشترین تعداد صندوق‌های رای به این شهرستان اختصاص یافته است .

فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: تا به امروز هیچ گونه تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی در سطح شهرستان مشگین‌شهر مشاهده نشده است و امیدواریم با همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم و نامزدهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتیتا پایان انتخابات نیز شاهد چنین جوی در شهرستان و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان باشیم .

رحیمی‌زاد با اشاره به تلاش و فعالیت همه‌جانبه و قانونی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان تصریح کرد: برای نظارت و بازرسی از مراحل برگزاری این دوره از انتخابات در هر شعبه اخذ رای ۱۵ نفر عوامل اجرایی حضور یافته و روند برگزاری این رویداد مهم را رصد می‌کنند .

وی از انجام تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان خبر داد و گفت: تمامی مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، گسترده، پرشور و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات فراهم شده که امیدوریم بتوانیم با خدمات‌رسانی مناسب به مردم در پای صندوق‌های رای رضایت آنها را فراهم کنیم .

فرماندار مشگین‌شهربا اشاره به حضور گسترده و بالای مردم شهرستان مشگین‌شهر درانتخابات گذشته اظهار کرد: انتظار می‌رود در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور بالا و چشمگیر مردمی در پای صندوق های رای برای تعیین آینده کشور باشیم تا بتوانیم بار دیگر اقتدار و عزت کشور را به جهانیان نشان دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار