مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران آغاز شد

تهران (پانا) - سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت سومین مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران اعم از معتادین متجاهر، افراد کارتن خواب و بی سرپناه، کودکان کار و خیابان و همچنین متکدیان در سطح مناطق ۲۲گانه پایتخت آغاز شد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران آغاز شد

سومین مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت شامل ساماندهی معتادین متجاهر، افراد کارتن خواب و بی سرپناه، کودکان کار و خیابان و همچنین متکدیان از شب گذشته در سطح مناطق ۲۲گانه تهران با حضور نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب آغاز شده است.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیرامون آغاز مرحله سوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ تا به امروز ۲ مرحله از طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در مناطق ۲۲گانه اجرا شد که مرحله اول اواخر فروردین ماه و مرحله دوم در خرداد ماه صورت گرفت.

نقیب با اشاره به اینکه در دو مرحله از ساماندهی آسیب‌های اجتماعی حدود ۱۰۹۱۲ نفر ساماندهی شدند، تصریح کرد: سومین مرحله از طرح ساماندهی در ۱۲۴ ناحیه از مناطق ۲۲گانه اجرا خواهد شد و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز به صورت شبانه روزی از این طرح پشتیبانی خواهد کرد و خودروهای حامی شهر به صورت ۲۴ ساعته و سه شیفت در سطح شهر تهران در حال خدمات رسانی خواهند بود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران که در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی برخی مناطق از جمله منطقه ۱۲، منطقه ۱۶ و... حضور داشت، در ادامه اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در پایتخت کاهش محسوسی پیدا کرده و در بازدیدهای شبانه‌ای که از برخی نقاط آسیب خیز شهر به صورت مستمر داریم این مسئله کاملاً مشهود است که شهروندان هم به این موضوع اذعان دارند.

بر اساس گزارش سایت شهر، محلات شوش و هرندی از جمله محلاتی بود که از شنبه شب گذشته تا بامداد امروز یکشنبه توسط سید محمد نقیب و تنی چند از معاونین و مدیران سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و مددکاران خودروهای حامی شهر مورد بازدید قرار گرفت و برخی افراد کارتن خواب و بی سرپناه و همچنین معتاد متجاهر ساماندهی و به مراکز غربالگری اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار