تجلیل از 600 مقام اول مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر ناحیه 2 اهواز

مراسم تجلیل از 600 مقام اول مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در مراسم تجلیل از 600 مقام برتر مسابقات فرهنگی، با اشاره به نقش اجرای مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر ریاست جمهوری در تقویت روحیه پرسشگری در دانش آموزان گفت: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری علاوه بر حل مشکلات کشور، دانش آموزان را شهروندانی پرسشگر تربیت می نماید.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی بی هنر معنا نخواهد داشت، تصریح کرد: حتی در سطوح پایین جامعه نیز نیازمند هنر می باشیم به همین لحاظ هنر همیشه در روح ایرانی وجود داشته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در ادامه به این نکته اشاره کرد که بعضی از هنر ها مختص مردم ایران است و تصریح کرد: اولین انیمیشن هزاران سال قبل از میلاد توسط ایرانیان تولید و به تصویر کشیده شده است.

رئیسی در ادامه ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: قابل وثوق ترین انسان ها در جامعه معلمین هستند.

وی در ادامه گفت: نقطه شروع تمام پیشرفت ها کلاس درس است لذا اگر به فکر پیشرفت آینده سازان جامعه هستیم باید به کلاس درس و محتوی آن توجه داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در ادامه افزود: دانش آموزان برای موفقیت به دوبال معلمین خوب و اولیاء پیگیر نیاز دارند تا با همکاری همدیگر زمینه موفقیت دانش آموزان را فراهم نمایند.

مهدی بالی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این خصوص گفت: در این مراسم از نفرات اول مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری در دو بخش دختران و پسران تجلیل شد.

بالی پور افزود: در این مراسم از 230 دانش آموز پسر و 370 دانش آموز دختر دوره ابتدایی و متوسطه با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

وی همچنین گفت: مراسم تجلیل از همکاران فرهنگی منتخب مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری در فروردین ماه گذشته برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار