همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم:

ادای احترام مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز به شهدای فرهنگی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز به همراه اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم این ناحیه با حضور در گلزار شهدای شهرستان اهواز، با آرمان های شهداء میثاقی دوباره بستند.

کد مطلب: ۶۲۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از اهواز، نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز همراه اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم این ناحیه با حضور در گلزار شهدای شهرستان اهواز ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند .

وی هدف از اجرای این برنامه معنوی را که همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، گرامی داشت یاد و خاطره شهداء و تجدید میثاق با آرمان های شهدا عنوان کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث خواهد شد تا رشادت و دلیر مردی های آنان را هرگز فراموش نکنیم و یاد شهیدان همیشه در دلها زنده بماند.

وی در جمع همکاران فرهنگی این ناحیه در گلزار شهدا گفت: شهداء متعلق به این دنیا نبودند به همین لحاظ ظواهر این دنیا نمی توانست آنان را دل بسته دنیای مادی بنماید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از شهدا به عنوان فرشته گانی در روی زمین یاد کرد و گفت: اخلاق، رفتار، رشادت، جوانمردی و منش آنان نشان از ارتباط آنان با خدا داشت و به همین لحاظ با عشق و علاقه در مسیر شهادت قرار گرفتند.

رئیسی در ادامه گفت: شهداء حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما قادر به ادای حق شهداء نیستیم، ولی وظیفه ما ایجاب می نماید تا با پیروی از آرمان های آنان، دانش آموزانی را که امروز به عنوان آینده سازان میهن اسلامی در اختیار داریم، را به نحو مطلوب با ارزش های اسلامی و آرمان های شهداء آشنا کنیم.

در این مراسم اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور بر مزار مطهر شهیده سیده سکینه موسوی از شهدای فرهنگی این ناحیه و غبار روبی مزار این شهید والا مقام، به مقام شهید و شهادت ادای احترام کردند.

گفتنی است؛ در ادامه این برنامه فرهنگی اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با حضور بر مزار مطهر شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام، شهدای دانش آموز و سردار شهید علی هاشمی و غبار روبی و شستشوی قبور مطهر شهدا، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در ادامه با حضور در کنار مزار همکاران متوفی فرهنگی، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار