تجلیل از مراقبین سلامت آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

مراسم تجلیل از مراقبین سلامت واحد های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۱۸۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این مراسم با اشاره به نقش سلامتی دانش آموزان در ارتقاء کیفیت آموزش گفت: سلامت مقدم بر آموزش است و تا جسم دانش آموزان سالم نباشد نمی توانیم به فکر ارتقاء فرهنگ و آموزش آنان باشیم.

وی در ادامه رسالت اصلی مراقبین سلامت را بسیار خطیر عنوان کرد و گفت: رسالت و وظیفه مراقبین سلامت اولی تر از رسالتی است که بر دوش همکاران آموزشی قرار گرفته است.

رئیسی با اشاره به وظایف مراقبین سلامت در مدارس از آنان خواست تا در حیطه وظایف و مسئولیت های خود، ملاحظات را کنار گذاشته و از اقداماتی که سلامتی دانش آموزان را به خطر می اندازد جلوگیری نمایند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز گفت: مدرسه محل ارتقاء و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان است و باید با برنامه ریزی لازم بتوانیم یک شهروند مسئولیت پذیر اجتماعی را به جامعه تحویل نمائیم.

رئیسی هدف از اجرای این مراسم را گرامی داشت هفته سلامت و تقدیر از تلاش یک ساله مراقبین سلامت عنوان کرد و افزود: در این مراسم از مراقبین سلامت واحد های آموزشی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با اهداء لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار