مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز خبر داد:

تیم تنیس روی میز دانش آموزان ناحیه 2 اهواز قهرمان خوزستان شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از قهرمانی تیم تنیس روی میز دانش آموزان این ناحیه در مسابقات قهرمانی استان خوزستان در دو بخش پسران و دختران خبر داد.

کد مطلب: ۶۱۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

نور علی رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز استان خوزستان در دوره متوسطه دوم در دو بخش پسران و دختران از سراسر استان خوزستان در مجموعه کلوپ واحدی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به صورت مدرسه قهرمان برگزار گردید، خاطر نشان ساخت: در این مسابقات نمایندگان ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان در دو بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز هدف از برگزاری این مسابقات را انتخاب دانش آموزان مستعد و نخبه در این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: در کنار این هدف، برگزاری این مسابقات باعث تقویت روح قهرمانی و تعامل گروهی در دانش آموزان خواهد شد.

رئیسی گفت: در پایان این مسابقات دانش آموزان این ناحیه در دو بخش دختران و پسران توانستند با شکست رقیبان خود به مقام قهرمانی استان خوزستان دست یابند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این ناحیه با کسب این مقام توانستند به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کنند؛ گفت: در بخش پسران دبیرستان شهدای صنعت نفت و در بخش دختران دبیرستان نمونه دولتی نورا از این ناحیه مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار