همایش گرامیداشت روز امور تربیتی در منطقه کاکی

در همایش گرامیداشت روز امور تربیتی از مربیان و معاونین پرورشی، دبیران تربیت بدنی و بهداشت و مشاوران منطقه کاکی تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۰۳۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کاکی ، همزمان با آغازهفته امورتربیتی و سالروز تاسیس این نهاد مقدس به دست معماران تعلیم و تربیت شهیدان رجائی و باهنر،در مراسمی ازحوزه معاونت پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش کاکی تجلیل شد .

در این مراسم عزیز بردستانی رئیس آموزش وپرورش منطقه کاکی با ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیان‌گذاران امور تربیتی در کشور به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و یکی از مهم‌ترین اهداف والا و ارجمند مکتب اسلام را ساختن انسان کامل و رساندن او به قرب الهی دانست .

وی گفت : شهیدان رجایی و باهنر با اتکا به مفاهیم بلند و عمیق آیات روح‌بخش قرانی و آرمان‌های حضرت امام (ره) و اهداف ترسیم‌شده‌ی انقلاب اسلامی در همان سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی "امور تربیتی" را در آموزش‌وپرورش پایه‌گذاری نمودند و مربیان این حوزه را سربازان انقلاب نامیدند .

وی ضمن تشکر از همکاری مدیر ،معاونین وکارشناسان اداره آموزش وپرورش افزود: یکی از وظایف اصلی ومهم در آموزش وپرورش پرورش تربیت انسانهای پاک و دین باور در جامعه است واین امر اتفاق نمی افتد مگر به کمک مربیان ومعلمان که به تربیت اسلامی اهمیت می دهند چرا که مربیان پرورشی حراست از ارزشهای اعتقادی ودینی را برعهده دارند .

در ادامه این مراسم امام جمعه کاکی و معاون پرورشی و تربیت بدنی بیاناتی را درباره اهمیت امور تربیتی ایراد نمودند.

دراین همایش به مربیان و معاونین پرورشی، دبیران تربیت بدنی و بهداشت و مشاوران منطقه کاکی هدایایی توسط مسئولین تقدیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار