معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی:

زنگ سپاس مربی در تمام مدارس استان نواخته خواهد شد.

بجنورد (پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هشتم اسفند زنگ سپاس مربی در تمام مدارس استان نواخته خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پاناخراسان شمالی ،جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و رؤسای سازمان دانش آموزی شهرستان ها با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل در محل سالن جلسات معاونت پرورشی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : امور تربیتی میراث ماندگار این دو شهید والا مقام است .

علی شورزاده افزود : برنامه های هفته تربیت اسلامی در سال جاری با شعار «تعلیم و تربیت تمام ساحتی با رویکرد کیفیت و عدالت» با شکوه هر چه تمام تر در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری همایش بزرگ هفته تربیت با حضور دکتر کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت : این همایش با حضور بیش از 600نفر از مربیان ، معاونین و مشاوران فعال و برتر سراسر استان در روز 13 اسفند برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: زنگ سپاس مربی که از شاخص ترین برنامه های هفته تربیت اسلامی است در روز هشتم اسفند در تمام مدارس و بصورت نمادین در یکی از مدارس هر شهرستان نواخته خواهد شد.

شورزاده همچنین تجدید میثاق با شهدا ، دیدار با پیشکسوتان ،شرکت در نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه را از دیگر برنامه های هفته تربیت نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار