طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، خانم «کبری یاری» به عنوان کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

کد مطلب: ۴۵۱۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، «فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان، در مراسم تودیع و معارفه کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان که ظهر امروز در محل نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ اظهار داشت: امور بانوان آموزش و پرورش با هدف ارتقاء جایگاه بانوان و دختران دانش آموز، در جهت شناسایی مسائل و مشکلات آنان و ارائه راهکارها و الگوی مناسب برای زن مسلمان و توانمندسازی بانوان فرهنگی و دختران دانش آموز فعالیت می نماید.

وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام نیز بانوان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و با توجه به آیات واحادیث موجود می توانند با الویت رسیدگی به امور خانواده، در جامعه حضور یابند و دین خود را به جامعه ای که از مواهب الهی آن بهره مند هستند، بپردازند.

سیدمصطفوی ادامه داد: باز شناسی هویت زن مسلمان و خانواده، تقویت جایگاه بانوان در عرصه های تصمیم گیری و مدیریتی، توانمند سازی زنان فرهنگی، افزایش سطح د سترسی زنان فرهنگی به امکانات موجود و ارتقای سطح علمی آنها و تحکیم جایگاه خانواده از مهمترین اهداف دفتر امور بانوان آموزش و پرورش می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان این مراسم با اهدا لوحی از زحمات «هاله نوبری» کارشناس مسئول پیشین امور بانوان استان تقدیر و حکم انتصاب «کبری یاری» به عنوان کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان را به وی اهدا کرد.

گفتنی است خانم یاری پیش از این به عنوان مدیر دبیرستان طراوت ارومیه خدمت می کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار