در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش در منطقه تبادکان عنوان ش

افزایش صددرصدی پذیرش فرهنگیان خراسان رضوی در کلینیک های دندانپزشکی

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با گشایش دو کلینیک تخصصی دندانپزشکی پذیرش بیمار از 2هزار به 4 هزار نفر افزایش می یابد و تعرفه های این کلینیک ها 50 درصد تعرفه های بخش خصوصی است.

کد مطلب: ۳۹۴۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و آموزش و پرورش منطقه تبادکان علیرضا کاظمی با بیان اینکه در حوزه مالی آموزش و پرورش در کل کشور با تنگنای بسیار مواجه است چرا که بیش از 99 درصد از بودجه جاری آموزش و پرورش صرف پرداخت های پرسنلی می شود گفت: در خراسان رضوی با همه این ومشکلات کار ها و برنامه هایی جهت رفاه فرهنگیان طراحی شده است که از آن میان با گشایش دو کلینیک تخصصی دندانپزشکی که یکی از آنها از منطقه قاسم آباد مشهد است، پذیرش بیمار از 2000 به 4هزار نفر افزایش می یابد و تعرقه های این کلینیک ها 50 درصد تعرفه های بخش خصوصی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه افزود با بانک صادرات تفاهم نامه ای را برای اعطای وام از 5 تا 20 میلیون تومان بدون ضامن منعقد کرده ایم که بتواند در رفع مشکلات مالی همکاران مفید و موثر واقع شود.
کاظمی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن آغاز سال تحصیلی و برای آمادگی هر چه بهتر مدارس بخشی از سهم مدارس که پایگاه ستاد اسکان بوده اند و نیز اعتبار ویژه پروژه مهر ادارات واریز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار