امام جمعه شهرستان آشتیان:

حادثه طبس همانند حمله فیل سواران به خانه کعبه از امداد های آشکار بود

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان آشتیان گفت: حادثه طبس انسان را به یاد نابود شدن سپاه فیل سوار ابرهه که قصد نابود کردن خانه خدا را داشتند می اندازد و درسی که از این حوادث می توان گرفت این است که با ایمان و توکل به خداوند، دشمنان نابود خواهند شد.

کد مطلب: ۳۴۰۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام نیشابوری در خطبه های نماز جمعه شهرستان آشتیان افزود: سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس و شکست مفتضحانه آنان یک امداد غیبی آشکار بود.
وی در رابطه با دور جدید مذاکرات ادامه داد: مقام معظم رهبری یک سال گذشته در کنار حمایت تیبم مذاکره کننده بر حفظ حقوق ملت ایران و رعایت دقیق خط قرمزها تاکید داشتند که این خط قرمزها شامل عدم توقف یا حتی کند شدن حرکت علمی هسته ای، حفظ تشکیلاتی مانند فردو که دشمن قادر به تخریب آن نیست و برای آنان غیر قابل دسترسی است، غو همزمان تحریم ها از روز توافق، اخذ تضمین از آمریکایی های بی تعهد و... می شود.
امام جمعه شهرستان آشتیان اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که عربستان در یمن شکست خواهد خورد و هر چه پیش رود شکست آن آشکارتر می شود. انصارالله مانند حزب الله عمل می کند از 21 استان یمن 19 استان در اختیار انصارالله است. انصارالله این توانمندی را دارد که وارد خاک عربستان شود ولی به دلایلی چنین کاری را فعلا انجام نمی دهد.
حجت الاسلام نیشابوری با گرامی داشت هفته سلامت دررابطه با طرح نظام سلامت و شعار بهداشتی سال گفت: رمز موفقیت طرح نظام سلامت آن است که وزیر دنبال سیاسی کاری نیست هر کجا مسئولین دنبال سیاسی کاری بودند موفق نبودند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات طرح تحول سلامت حل مشکل دارو در کشور است که با همت وزیر و همکارانشان مدیریت جهادی به صورت واقعی درطرح تحول سلامت محقق شده است.
امام جمعه شهرستان آشتیان در ادامه با توصیه به امر تقوا و نظم در امور ادامه داد: از نشانه های تقوا توجه و عمل به توصیه ها و سفارشات پیامبر و ائمه (ع) است، پیامبر(ص) به امیر المومنین علی (ع) فرمود« بزرگترین اعمال سه صفت است با مردم از روی انصاف رفتار کنی، برای خدا مساوات را رعایت کنی و در تمام حالات ذکر خدا و یاد خدا را فراموش نکنی».
حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: لازمه زندگی انسان تحمل سختی ها است و تمام کسانی که به موفقیت و مقامی رسیده اند بدون تلاش و سختی نرسیده اند، نجات از گرفتاری ها در گرو آشنایی با اصول زندگی و صبر و شکیبایی و کلید اصلی مبارزه با مشکلات صبر و بردباری و توکل به خداوند است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار