مدیر آموزش و پرورش پلدشت عنوان کرد:

هفته معرفی مشاغل؛ فرصت آماده سازی دانش آموزان برای ورود به بازار کار

خبرگزاری پانا:مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: هفته معرفی مشاغل فرصت مناسبی جهت هدایت صحیح دانش آموزان به رشته های مختلف تحصیلی و آماده نمودن آنها برای ورود به بازار کار می باشد.

کد مطلب: ۳۳۵۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، کمیته اجرایی هفته معرفی مشاغل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت با حضور اعضاء کمیته جهت هماهنگی و اجرای برنامه های هفته ی معرفی مشاغل در محل اتاق مدیریت این شهرستان تشکیل شد.

مجتبی طالبی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه اظهار داشت : در هفته معرفی مشاغل جهت هدایت صحیح دانش آموزان به رشته های مختلف تحصیلی و آماده نمودن آنها برای ورود به بازار کار متناسب با استعداد و علاقه و آشنایی دانش آموزان با مشاغل بومی و منطقه ای، هماهنگی و برنامه ریزی لازم در جهت اجرای برنامه های مناسب انجام گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در ادامه بر توسعه متوازن رشته های تحصیلی در بین دانش اموزان تاکید کرد.

حسین رضایی معاون پرورشی پلدشت در ادامه تصریح کرد: تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با حضور مدیران و مشاوران مدارس متوسطه ، تشکیل نمایشگاه مدرسه ای و منطقه ای با اولویت معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش ، دعوت از صاحبان حرف و مشاغل برای ایراد سخنرای ، نمایش فیلم آموزشی مشاغل در مدارس از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای هفته مشاغل در مدارس شهرستان پلدشت می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار