مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد؛

حضور ۸ هزار دانش‌آموز ملاردی در اردوی مثبت هشتادی‌ها در سال تحصیلی جاری

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری اردوی دهه هشتادی‌ها برای حدود ۸ هزار دانش‌آموز مدارس ملارد با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی آنان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور ۸ هزار دانش‌آموز ملاردی در اردوی مثبت هشتادی‌ها در سال تحصیلی جاری

سعید تیموری‌راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: طبق تأکید وزارت آموزش و پرورش که اردوهای دانش‌آموزی امسال رونق پیدا خواهد کرد، دومین روز از اردوهای مثبت دهه هشتادی‌ها طرح شهید ثمری با حضور پرشور ۸۰ دانش‌آموز مدرسه دخترانه در مجموعه ورزشی شهید ثمری برگزار شد.

وی ادامه داد: این نوع اردوها برای همه مدارس شهرستان ملارد در طول سال تحصیلی جاری در حال برنامه‌ریزی است به این صورت که روزانه دو مدرسه از این فضای ورزشی، استفاده لازم را کرده و در مجموع نزدیک به ۸ هزار دانش‌آموز از این طرح استقبال خواهند کرد.

تیموری‌راد افزود: هدف از برگزاری این نوع اردوها ایجادفضایی شاد و جذاب بر اساس شش ساحت تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین، ایجاد انگیزه، روحیه خودباوری و حس مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در کنار یکدیگر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از اهدافی که آموزش و پرورش در این اردوها دنبال می‌کند، کشف استعدادهای نهفته دانش‌آموزان در رشته‌های ورزشی است؛ برگزاری این نوع اردوها کمک می‌کند که استعدادهای نهفته دانش‌آموزان آشکار شود و برای پیشرفت استعدادهایشان به آن‌ها توصیه می‌شود که در کانون‌های ورزشی ثبت‌نام کنند؛ در این راستا با کمک مربی‌های متخصص آموزش و پرورش این استعداد‌ها شکوفا خواهند شد.

در ادامه گزارشی از برگزاری اردوی دهه هشتادی‌ها در شهرستان ملارد ارائه می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار