مدیر مدرسه دخترانه شایستگان ملارد خبر داد؛

کسب مقام اول در مسابقات کشوری کیک بوکسینگ توسط دانش‌آموز مدرسه شایستگان ملارد

ملارد (پانا) - مدیر مدرسه دخترانه شایستگان ملارد، از درخشش دانش‌آموز مدرسه شایستگان، در مسابقات ورزشی کشور و کسب رتبه اول کشوری در رشته کیک بوکسینگ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۲۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول در مسابقات کشوری کیک بوکسینگ توسط دانش‌آموز مدرسه شایستگان ملارد

وحیده میرترابی، مدیر مدرسه شایستگان ملارد، در رابطه با درخشش دانش‌آموز مدرسه شایستگان در مسابقات ورزشی کشور، بیان کرد: مسابقات ورزشی، یکی از بزرگ‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌تواند گامی مثبت در جهت ایجاد روحیه شاد و بهبود سلول‌های مغز دانش‌آموزان باشد، زیرا دانش‌آموزان با انجام فعالیت‌های ورزشی، روحیه خود را تقویت می‌کنند و با تقویت روحیه خود می‌توانند در پیشرفت علمی نیز گام بردارند.

میرترابی ادامه داد: سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با درخشش دانش‌آموز کاملیا کرد، در مسابقات ورزشی کشوری رشته کیک بوکسینگ همراه بود که این درخشش و موفقیت بزرگ را به این دانش‌آموز کوشا و موفق، تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که موفقیت امروز این دانش‌آموز زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر او باشد و بتواند به هدف اصلی آینده خود برسد و گامی بزرگ در جهت ترویج مسائل علمی، فرهنگی جامعه بردارد.

وی تشریح کرد: موفقیت هر دانش‌آموز با فرمول پشتکار، استعداد و امیدواری امکان‌پذیر است، زیرا دانش‌آموزانی که به مرحله خود‌باوری در زندگی خود دست یابند، می‌توانند هدف اصلی خود را مشخص کنند و با تلاش خود به آن هدف برسند. دانش‌آموزان با توجه به استعداد و پشتکار خود، می‌توانند در فعالیت‌های پرورشی مدارس و تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی شرکت کنند تا زمینه‌سازی موفقیت‌های بیشتر آن‌ها فراهم شود.

میرترابی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت‌های‌ روز‌افزون، تأکید کرد: دانش‌آموزان با الگو گرفتن از افراد موفق جامعه، از جمله نوجوان و جوانان موفق ایرانی، می‌توانند استعداد و علم خود را افزایش دهند و با این کار، گامی بزرگ در جهت پیشرفت‌های بزرگ علمی کشور بردارند و زمینه‌ساز موفقیت‌های روز افزون جامعه شوند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار