مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش درجمع مسئولان منطقه ۱۹:

آموزش‌و پرورش ‌متعلق به همه مردم است

تهران (پانا) - مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش درجمع مسئولان منطقه ۱۹، گفت آموزش‌و پرورش از هیچ دستگاه و نهادی جدا نیست و متعلق به همه مردم است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌و پرورش ‌متعلق به همه مردم است

به گزارش روابط عمومی حوزه امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش، رابعه امامی رضوی مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش با حضور در ‌مدرسه شاهد اطهر منطقه ۱۹ شهر تهران‌ گفت: من از همه بزرگوارانی که به‌نوعی آموزش‌و‌پرورش را از خودشان می‌دانند تشکر می‌کنم. آموزش‌و پرورش از هیچ دستگاه و نهادی جدا نیست و متعلق به همه مردم است چراکه ما نزدیک به ۱۷ میلیون دانش‌آموز و حدود ۳۴ میلیون نفر والدین داریم که فرزندان‌شان در آموزش‌ و پرورش تحصیل می‌کنند پس همه ما به‌نوعی آموزش‌و پرورشی هستیم.

وی در ادامه گفت: انشاءلله در سال تحصیلی جدید بتوانیم با قدرت و با جلوه ایران قوی که ریاست‌جمهور در نیویورک به نمایش گذاشتند و دستاوردهای ارزشمند کشورمان بخصوص آثار میراث فرهنگی که از چند وقت گذشته در خارج از کشور بود به همراه خودشان برگرداندند، تجلی این اقتدار را به دانش‌آموزان و تمام کسانی که در سرزمین‌مان هستند، نشان بدهیم که ما یک‌صدا ایران قوی هستیم و دانش‌آموزان‌مان را می‌خواهیم باقدرت پرورش بدهیم. این سرزمین به وجود دختران عزیزمان افتخار می‌کند، دخترانی که همسران و مادران آینده هستند و باید یاد بگیرند که هویت دخترانه آنان بسترساز تمدن نوین اسلامی است و نقش آنان در تربیت نسل آینده‌ بسیار مهم است. همانطور که تحصیل می‌کنند باید حضور اجتماعی داشته باشند چون جامعه به وجودشان نیازمند است اما در درجه اول این عزیزان باید خانواده‌داری کنند.

امامی رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند خانه‌داری به مفهوم خانه‌نشینی نیست گفت: ما این را باید در تفکر و باور یکایک دختران‌مان درونی کنیم و انشاالله بتوانیم در کنار همدیگر با هم‌افزایی و هم‌فکری در تربیت نسل فردا و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش ضمن بازدید از نمایشگاهی که در مدرسه برپا بود با حضور در شورای دبیران به سؤالات همکاران و دبیران‌ پاسخ دا‌د و معلمان را اثرگذارترین افراد در راهبری و تربیت ایمانی و اعتقادی دختران دانش‌آموز در تراز ایران اسلامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار