مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان:

سرزمین امروز ایران به برکت خون شهدا به دست آینده‌سازان رسیده است

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت سرزمین امروز ایران به برکت خون شهدا به دست دانش‌آموزان رسیده است تاکید کرد خانواده‌های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سرزمین امروز ایران به برکت خون شهدا به دست آینده‌سازان رسیده است

به گزارش روابط عمومی ‌حوزه امور زنان وزارت آموزش و پرورش؛ مراسم نمادین نواختن زنگ مهر با عنوان زنگ «مهر، ایثار و مقاومت» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رابعه امامی‌رضوی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان، خانواده شهدا و مسئولین منطقه ۱۷ اداره آموزش‌وپرورش در هنرستان سپیده کاشانی برگزار شد.

امامی‌رضوی در این مراسم ‌ضمن خیرمقدم به معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری با بیان اینکه پدران و مادران و خانواده‌های معزز شهدا و دانش‌آموزان، چشم‌ و چراغ ملت هستند، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا با ایستادگی و مقاومت خود از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند. شما دختران عزیز مدیران خود و مدیران آینده هستید و همان‌طور که در سرودی که خواندید اینجا عشق‌آباد است؛ سرزمین ایران، سرزمین عشق است.

وی با توجه به حضور بسیجیان که مدرسه را به فضای هفته دفاع مقدس معطر کرده بودند، ادامه داد: در 8 سال دفاع مقدس، خون دل خوردیم اما یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم و با افتخار این سرزمین را حفظ کردیم که به دست شما نسل امروز و نسل آینده برسد.

امامی‌رضوی با اشاره به جشنواره «بهیندخت» گفت: افزایش سطح امید و نشاط اجتماعی دختران از جمله اهداف این جشنواره است که ان‌شاءلله دختران در این جشنواره که تا ۱۱ مهر تمدید شده است، شرکت کنند و آثارشان را در گروه «روبراه» در شاد ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار