مشاور امور بانوان وزیر آموزش‌و‌‌پرورش تاکید کرد؛

باید درس سواد رسانه در دانشگاه فرهنگیان‌ تقویت شود

اولیا، همه معلمان و مدیران مدارس و مرتبطان با دانش‌آموز باید به سواد رسانه مجهز شوند‌

تهران (پانا) - مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تربیت مدرسان سواد رسانه‌ای و همچنین تجهیز تمام عوامل مرتبط با دانش‌آموزان از جمله اولیا، معلمان و مدیران مدارس به سواد رسانه‌ای تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
باید درس سواد رسانه در دانشگاه فرهنگیان‌ تقویت شود

رابعه امامی‌رضوی در میزگرد تخصصی نقد و بررسی نقش سواد رسانه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: واقعیت این است که آموزش و پرورش به‌عنوان گلوگاه اصلی رسانه مطرح است.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه این است که آموزش و پرورش به این موضوع بپردازد، خاطرنشان کرد: نیاز جامعه این است که آموزش و پرورش این باور را ایجاد کند که ما هم باید مدرس سواد رسانه‌ای باید تربیت کنیم و هم همه آن‌هایی که با دانش‌آموزان مواجه هستند یعنی اولیا، همه معلمان و مدیران مدارس و مرتبطان باید مجهز به سواد رسانه شوند.

امامی‌رضوی با بیان اینکه زیرساخت‌های ما در این حد نیست که همه مرتبطان را به سواد رسانه‌ای مجهز کنیم، افزود: یکی از مصوبات مهم و خروجی این جلسه می‌تواند این باشد که هم نیاز به تجهیز زیرساخت‌ها داریم و هم به درس سواد رسانه در دانشگاه فرهنگیان‌ باید پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار