وزیر آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان لبنانی‌:

زبان فارسی را برای آشنایی با تمدن بزرگ اسلامی ایرانی و همکاری‌های بیشتر یاد بگیرید

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با اهدای چفیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به‌ نخبگان لبنانی، به آن‌ها توصیه‌ کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند‌.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
زبان فارسی را برای آشنایی با تمدن بزرگ اسلامی ایرانی و همکاری‌های بیشتر یاد بگیرید

‌به گزارش‌ روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش، رضامراد صحرایی به نخبگان دانش‌آموزی لبنانی توصیه‌ کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند و با اشاره به اهداف مشترک دو کشور، نابودی رژیم صهیونسیتی را آرزویی نزدیک دانست که پیوند کشورهای اسلامی را بیش از پیش نزدیک‌تر خواهد کرد‌.

وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام صمیمیت و برادری دو کشور گفت: مدرسه در هر کشوری نمادی از آینده آن کشور است؛ وجود مدارسی از قبیل مدارس المهدی نمایان‌گر آینده روشن برای آموزش و پرورش لبنان است‌.

صحرایی همچنین با اهدای چفیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، به‌ نخبگان لبنانی توصیه‌ کرد در یادگیری و تسلط زبان فارسی برای آشنایی با تمدن بزرگ ایران و همکاری ایران و کشورهای اسلامی تلاش کنند‌.

در پایان وی با اشاره به اهداف مشترک دو کشور، نابودی رژیم صهیونسیتی را آرزویی نزدیک برشمرد که پیوند کشورهای اسلامی را بیش از پیش نزدیک‌تر خواهد کرد‌.

این سفر در راستای همکاری و هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و دستاوردهای آموزشی و فرهنگی این ۲ کشور انجام شده است.

همچنین مقرر است در آینده نزدیک، همین تعداد دانش‌آموز ایرانی از سوریه و لبنان بازدید کنند. قطعاً این بازدیدها منجر به تقویت تبادلات فرهنگی و آموزشی بین این کشورها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار