در نشست هماهنگی برگزاری طرح امین در مدارس بخش لواسانات تاکید شد

تداوم اجرای طرح امین در مدارس لواسانات

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شمیرانات در خصوص اجرای طرح امین در مدارس با رویکرد مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی که می‌تواند به تحقق اهداف آموزش و پرورش نسل تمدن‌ساز منجر شود تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تداوم اجرای طرح امین در مدارس لواسانات

محمدرضا رسولی، مدیر آموزش و پرورش شمیرانات در نشست تعاملی و هماهنگی آموزش و پرورش شمیرانات و اساتید حوزوی به نقش مهم بصیرت و دشمن شناسی اشاره کرد و توجه به تحکیم خانواده با توسعه ارتباط آن بامسجد، محله و مدرسه را در جنگ شناختی از اولویت‌های امور تربیتی مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه با بیان اینکه بن ادیان، تربیت است، پیوند خانه، محله، مسجد و مدرسه را در راستای تقویت سبک زندگی اسلامی، ایرانی و محقق شدن تربیت تمدن ساز لازم برشمرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به قله نزدیک شده ایم»، بیان کرد: هرچه به قله نزدیک‌ تر شویم، مراقبت فرهنگی بیشتری نیاز و خستگی ممنوع است. از این رو خواستار تلاش همه جانبه ذی‌نفعان، ذی ربطان و ذی علاقمندان در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هستیم.

امام جمعه لواسانات نیز نقش مبلغان دینی را در از بین بردن شبهات و موضوعات اقشار جامعه نقشی کلیدی خواند و خواستار کمک همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در کنار آموزش و پرورش برای بهبود تربیت نسل آینده کشور شد.

نشست فوق با حضور محمدرضا رسولی؛ مدیر آموزش و پرورش شمیرانات، امام جمعه لواسانات، مدیران مدارس پخش و برخی از روحانیون فعال در طرح امین مدارس در نمایندگی آموزش و پرورش لواسانات برگزار شد.

خبرنگار : سید محمد سید نصراللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار