به مناسبت هفته دولت

مزار شهدای چیذر غبارروبی شد

تهران (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛ آئین ادای احترام و گلباران مزار شهدای چیذر با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش شمیرانات و دیگر مدیران دولتی شهرستان شمیرانات انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مزار شهدای چیذر غبارروبی شد

همزمان با هفته دولت، آئین غبارروبی و گلباران مزار شهدای عظیم الشأن امامزاده علی‌اکبر علیه السلام (محله چیذر) با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، محمد رضا رسولی مدیر آموزش و پرورش شمیرانات و جمعی از مدیران و کارمندان دولت در شهرستان برگزار شد.

این مراسم معنوی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت، با قرائت زیارت عاشورا و عزاداری به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی علیه السلام و ایام سوگواری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با نوای مداحان اهل بیت علیهم السلام در آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر علیه السلام آغاز و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گلباران مزار ایشان پایان یافت.

براساس این گزارش، مزار مطهر ۵۸۷ شهید معظم از دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت، بمباران شمیرانات، شهدای هسته‌ای و آتش‌نشان که در گلزار شهدای امامزاده ‌ علی‌اکبر علیه السلام آرمیده اند، گلباران و غبارروبی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار