رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

کسب ۱۳ مقام کشوری توسط دانش آموزان بانیازهای ویژه استان در جشنواره فرهنگی-هنری کشور

مشهد(پانا)- رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت:کسب ۱۳ مقام کشوری توسط دانش آموزان بانیازهای ویژه استان در جشنواره فرهنگی-هنری کشور انجام گرفت و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۰۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۳ مقام کشوری توسط دانش آموزان بانیازهای ویژه استان در جشنواره فرهنگی-هنری کشور

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار داشت: هجدهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری (هنرهای دستی و تجسمی) کشور یادواره شهید دفاع مقدس شهید سید فضل اله حسینی و با هدف تربیت هنری، کشف و رشد استعدادهای دانش آموزان بانیازهای ویژه به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

وی بیان داشت : در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری، فاطمه سودی در رشته گرافیک، زینب برزنونی در رشته مشبک ، ریحانه لزگی و معصومه عزیزی در رشته چاپ روی پارچه، محدثه علی نظری در رشته معرق، زینب افضلی شیخ آبادی در رشته کار روی نمد مفام اول کشوری، غلامحسین ترکانلو در رشته گرافیک ،سجاد قربانی در رشته معرق، کیمیا طولی در رشته مشبک، معصومه رمضان پور در رشته فرش مقام دوم کشوری و محدثه گلزایی در رشته تصویرسازی، حسین مرادی رشته گرافیک و حمید فلی پور در رشته معرق مقام سوم کشوری این رقابت ها را کسب نمودند.

روحانی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات در بخش دختران از ۲۱ مرداد ماه و در بخش پسران از ۲۶ مرداد ماه در ۷ رشته در استان مازندران برگزار شد.

جواد روحانی این موفقیت را به دانش آموزان مقام آورنده ، خانواده این عزیزان، مدیران و مربیان دانش آموزان تبریک عرض نمود و موفقیت مجموعه آموزش و پرورش استثنایی را مرهون تلاش و کوشش همه همکاران دانست و تصریح کرد: اگر معلمان، توانمندی دانش آموزان با نیاز های ویژه را باور داشته باشند منجر به کشف مهارت های آنان شده و باید این مهارت ها را با دقت هر چه تمام رشد داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه همواره ثابت کردند که خواستن توانستن است و می توانند با جدیت و تلاش خود در عرصه های ورزشی و فرهنگی ایفای نقش کنند گفت: اینجانب به عنوان معلم این دانش‌آموزان عزیز که امروز مسئولیت خطیر اداره آموزش و پرورش استثنایی را عهده دار هستم وظیفه خود می‌دانم که از تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدیران، مربیان و خانواده ای این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان موفقیت‌های دانش‌آموزان عزیز مدارس استثنایی محصول تلاش‌های سختگی‌ناپذیر معلمان در فضای تعلیم و تربیت است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار