رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد:

کسب دو رتبه اول کشوری تولید محتوا ویژه دبیران و هنرآموزان کاردانش خاص

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌ و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی از کسب دو رتبه اول کشوری تولید محتوا ویژه دبیران و هنرآموزان متوسطه کاردانش خاص خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه اول کشوری تولید محتوا ویژه دبیران و هنرآموزان کاردانش خاص

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی در خصوص موفقیت کسب دو رتبه اول کشوری تولید محتوا ویژه دبیران و هنرآموزان کاردانش خاص پیام تبریک صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان و فرهنگیان همواره در عرصه های مختلف به ویژه در رشد و توسعه علمی کشور، نقش موثر و والایی داشته و دارند.

بدینوسیله کسب دو رتبه اول کشوری توسط حسین محمد زاده و عباسعلی آباد هنرآموزان هنرستان کاردانش خاص تنباکوچی را در اولین جشنواره کشوری تولید محتوای آموزشی رشته های مهارتی دوره دوم متوسطه کاردانش خاص ویژه دبیران و هنرآموزان سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ تبریک عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای همکاران عزیز در تمام عرصه های مختلف زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با پشتکار و جديّت بیشتر شاهد پیشرفت های چشمگیر فرهنگیان استان خراسان رضوی در نیل به فرامین رهبر معظم انقلاب در عرصه های تولید علمی و فرهنگی و نیز دستیابی به اهداف عالیه آموزش و پرورش استثنایی در مجامع جهانی باشیم.

شایان ذکر است در این جشنواره ۲۷ اثر در ۵ رشته مهارتی به سازمان استثنایی کشور ارسال گردید و پس از بررسی و ارزیابی، نفرات برتر در ۳ رشته مهارتی صنایع چوب، خدمات تغذیه ای و نقاشی ساختمان معرفی شدند و علاوه بر لوح تقدیر و جوایز نقدی، محتوای آموزشی تولیدی به عنوان محتوای استاندارد رشته صنایع چوب سازمان استثنایی کشور در قالب کتاب و با درج نام هنرآموزان به عنوان مولف در اختیار مدارس کاردانش خاص کشور قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار