کسب ۱۷ رتبه استانی دانش‌آموزان منطقه تبادکان در جشنواره پژوهش‌سراها

تبادکان (پانا) - کارشناس تکنولوژی گروه‌های آموزشی گفت در جشنواره های پژوهش‌سرای امسال تبادکان موفق به کسب ۱۷ رتبه استانی شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۷ رتبه استانی دانش‌آموزان منطقه تبادکان در جشنواره پژوهش‌سراها

سمیه مختاری، کارشناس تکنولوژی گروه‌های آموزشی منطقه تبادکان عنوان کرد در جشنواره های پژوهش‌سرای امسال تبادکان موفق به کسب ۱۷ رتبه ی استانی شد که ۴ دانش آموز در قالب دو تیم و دانش آموزان پسر در پژوهشسرا موفق به کسب رتبه کشوری شدند که در جشنواره جوان خوارزمی توسط وزیر آموزش و پرورش مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در جشنواره جوان خوارزمی نیز ما موفق به کسب پانزده رتبه در قطب شده و ۶ تیم از دانش آموزان ما راه یافته به مرحله استانی هستند.

مختاری ادامه داد: بخش تکنولوژی گروه های آموزشی متوسطه، فعالیت هایی برای دبیران نیز انجام می‌ دهد که تعدادی از مهم‌ترین اقدامات می‌توان به برگزاری همایش ها و کارگاه های دانش افزایی اشاره کرد.

وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری، همایشی بزرگ با عنوان مهارت های تدریس برای دبیرانی که تازه استخدام شدند انجام و ۱۰۸ کارگاه دانش افزایی دیگر به صورت عمومی و تخصصی ویژه همکاران برگزار شده و برای دبیران بیش از ۵۵۰۰ ساعت کارگاه برگزار شد که حدودا سه هزار نفر از دبیران در کارگاه های فوق شرکت کردند و برای آنها گواهی صادر شده است.

کارشناس تکنولوژی گروه‌های آموزشی متوسطه بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات، نظارت های بالینی است؛ یعنی سرگروه های آموزشی در کلاس های درس حضور پیدا کرده و به صورت حضوری نظارت انجام می‌دهند.

مختاری تصریح کرد: تعداد بازدیدهایی که انجام شده، ۳۱۰ مورد است و ۹۶ درصد نظارت ها، وضعیت عالی و خوب داشتند. دو درصد متوسط و دو درصد ضعیف بوده که توصیه های لازم برای این دسته انجام شده و مجدد کلاس ها پایش می‌شوند و مورد بعدی پایش سوالات و برگه های امتحانی است که سرگروه ها انجام می‌دهند و ما برای نوبت اول طی ماه های دی و بهمن ۱۴۰۱، 103 مورد پایش برگه های امتحانی داشتیم.

وی در پایان گفت: برای دبیران منطقه ۱۹۸ ساعت دوره ضمن خدمت طی سال تحصیلی جاری با عناوین تخصصی برگزار شده است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار