در نشست هم‌اندیشی نماینده مدیران بخش مدارس ابتدایی منطقه۴ عنوان شد:

همسویی، برنامه‌ریزی و گفتگوی موفق و اثربخش در رفع چالش‌ها تاثیر بسزایی دارد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 تهران با بیان اینکه همسویی، برنامه‌ریزی و گفتگوی موفق و اثربخش در رفع چالش‌ها تاثیر بسزایی دارد، همراهی و همکاری مدیران بخش‌ها که حاصل ساعت‌ها هم‌اندیشی و گفتگو ی حوزه معاونت ابتدایی با مسئولین بخش‌ها بود در وحدت رویه ثبت‌نام در سال گذشته مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
همسویی، برنامه‌ریزی و گفتگوی موفق و اثربخش در رفع چالش‌ها تاثیر بسزایی دارد

نشست هم اندیشی مدیران مسئول مدارس ابتدایی منطقه 4 به منظور بررسی چالش ها و مشکلات مدارس در بخش ها و هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه و مهناز اعتمادی معاون آموزش ابتدایی به منظور بررسی چالش ها و مشکلات مدارس در بخش ها و هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات برگزار شد.

هادی زمانی نژاد با بیان اینکه همسویی، برنامه ریزی و گفت و گوی موفق و اثربخش در رفع چالش ها تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: در ثبت نام سال تحصیلی گذشته با همراهی و همکاری مدیران بخش ها، منطقه بسیار موفق عمل کرد که حاصل ساعت ها هم اندیشی و گفتگوس حوزه معاونت ابتدایی با مسئولین بخش ها و موجب وحدت رویه در امر ثبت نام بود.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی ضمن تشکر از همراهی مسئولین بخش ها در اجرای برنامه ها و فعالیت های معاونت ابتدایی تصریح کرد: مسئولین بخش ها و نماینده مدیران به عنوان راهبران در زمینه اجرای سیاست ها و برنامه های ابتدایی فعالیت می کنند و به واسطه گفتمان سازی که در خصوص ثبت نام مدارس شکل گرفت، شاهد ثبت نامی آرام و مطلوب در مقطع ابتدایی بودیم و اجرای با کیفیت طرح های مختلف در مدارس ابتدایی این منطقه حاصل تلاش صادقانه و دلسوزانه مجموعه کارکنان مدارس ابتدایی از جمله آموزگاران تلاشگر و مدیران سختکوش است.

در ادامه این نشست هم اندیشی، هر یک از مدیران به بیان مشکلات و چالش های مدارس در بخش های ابتدایی پرداختند و امور جاری مربوطه را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار