در بازدید از نمایشگاه رویداد بزرگ بازی و یادگیری عنوان شد:

بازی یک فعالیت لذت‌بخش و سازنده است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با بیان اینکه بازی برای نوجوانان و کودکان یک فعالیت لذت‌بخش و سازنده است، نقش بازی را به‌عنوان ابزاری کارآمد، مهم و اساسی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بازی یک فعالیت لذت‌بخش و سازنده است

رویداد بزرگ بازی و یادگیری به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در قالب طرح های توانمندسازی معلمان و دانش آموزان پایتخت با حضور رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش، حجت اله الماسی؛ مدیرکل دفتر وزارتی، علیرضا کریمیان؛ مدیرکل، معصومه معصومیان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران، جمعی از شورای معاونین اداره کل و مدیران مناطق نوزده گانه به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ٨ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با حضور در غرفه های«زنگ تفریح»، «جابرین حیان» و «بازی های آموزشی» ویژه مدارس ابتدایی منطقه ۴ و در جمع معلمان و دانش آموزان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های لذت بخش و سازنده برای همه، به ویژه برای کودکان و نوجوانان، بازی است. کودکان از طریق بازی‌ها که با هیجان همراه است، زندگی در دنیای آینده را تمرین می کنند.

وی افزود: ویژگی های هر بازی و فایده های آن در رشد همه جانبه قوای ذهنی، جسمی، شخصیتی و اجتماعی کودک باعث شده است توجه تعداد زیادی از دست اندرکاران تعلیم و تربیت به چگونگی نقش آن در امر آموزش کودکان معطوف شود.

زمانی نژاد بازی های آموزشی را به عنوان ابزاری مفید و کارآمد خواند که باید مورد استفاده معلمان قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار