در جلسه ستاد شاهد آموزش وپرورش منطقه ۴ عنوان شد:

تکریم و خدمت‌رسانی به خانواده شهدا وایثارگران وظیفه مسئولان و مردم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه رزمنده‌ها و ایثارگران بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند، تکریم و خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه همه مسئولان و مردم دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و خدمت‌رسانی به خانواده شهدا وایثارگران وظیفه مسئولان و مردم است

جلسه ستاد شاهد با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران مدارس شاهددر اندیشکده تحول برگزار این اداره برگزار شد.

زمانی نژاد میزبانی از فرزندان شهدا و ایثارگران که ستاره های درخشان سپهر عشق و ایثار هستند را افتخاری برای مجموعه آموزش و پرورش خواند و افزود: وظیفه همه مسئولین و مردم تکریم و خدمت رسانی به خانواده های این عزیزان است.

وی با توصیه به اینکه تکریم جانبازان، خانواده های شهدا و آزادگان در آموزش و پرورش منطقه می بایست مورد توجه همکاران باشد؛ خطاب به مدیران گفت: با همکاری و استفاده از تجربیات یکدیگر، مدارس شاهد را در بین مدارس به جایگاه بالا و والایی برسانیم.

زمانی نژاد با بیان اینکه رزمنده ها و ایثارگران بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند، تاکید کرد: ضروری است با نگاهی واقع‌بینانه برای افزایش بصیرت و درک راز و رمز انسانیت و ایثارگری شهدا بکوشیم و یاد و خاطره همه این سرافرازان را گرامی بداریم.

در ادامه این نشست مدیران مدارس شاهد گزارش عملکرد آموزشی و پرورشی مدارس را ارائه کردند.

در حاشیه این جلسه از مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 و اعضای ستاد توسط مردی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار