امام جمعه شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

ضرورت توجه مسئولان و مردم به مسئله مهم حفاظت از محیط‌زیست

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته محیط‌زیست گفت در اطراف شهرها مواردی از جمله، زباله‌سوزی و دپوی نخاله‌های ساختمانی اتفاق می‌افتد و در این راستا توجه مسئولان و مردم به مسئله مهم حفاظت ازمحیط‌زیست یک ضرورت است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه مسئولان و مردم به مسئله مهم حفاظت از محیط‌زیست

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی منطقه برگزار شد با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و گرامی‌داشت سالگرد زعامت مقام معظم‌ رهبری در سخنانی با اشاره به جایگاه رهبری در نظام اسلامی اظهار کرد: رهبری جامعه اسلامی را از ظلمات رهایی داده و به وادی نور هدایت می‌کند و نمونه این موضوع را در آیات قرآن و داستان حضرت موسی(ع) و نجات قوم بنی‌اسرائیل از ستم فرعون می‌توان مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: همگان می‌بایست تاریخ کشور خود را به طور کامل بررسی کنند و بدانند که در دوران گذشته چه وضعیتی در کشور حاکم بوده است و بر طبق روایت امام جعفرصادق (ع) از جمله ویژگی‌های امام عادل، خودساخته و هدایتگر بودن است و سنت الهی را اقامه خواهد کرد و بدترین مردم نزد خداوند پیشوای ستمگر است که با گمراهی خود دیگران را گمراه خواهد کرد.

امام جمعه اسلامشهر تصریح کرد: حضور متعدد دشمنان در مقابل جمهوری‌اسلامی نشان از موفقیت نظام اسلامی دارد و درجمهوری اسلامی باید همگی از رهبری اطاعت کنند و در این رابطه مسئولان در مورد مسائلی مانند، مهار تورم، جوانی جمعیت اشتغال و ... منویات رهبری را مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام برقراری در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به مناسبت‌های هفته با اشاره به هفته محیط زیست بیان کرد: در اطراف شهرها شاهد مواردی از جمله، زباله‌سوزی و دپوی نخاله‌های ساختمانی هستیم و در این راستا توجه مسئولان و مردم به مسئله مهم حفاظت از محیط‌زیست یک ضرورت است.

وی در رابطه با مناسبت‌های صنایع دستی و روز ملی فرش گفت: صنایع دستی همگام با محیط زیست و حرفه‌ای زودبازده است و در عرصه اشتغال بسیار مهم می‌باشد و ضرورت دارد در شهرستان اسلامشهر نمایشگاه دائمی صنایع دستی راه‌اندازی شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری می‌بایست گزارش پیشرفت برنامه‌های خود را از طریق رسانه‌ها به مردم گزارش دهند و همچنان که ما توانستیم در صنایع دفاعی به خودکفایی برسیم می‌توانیم در صنایع خودرو با الگوگیری موفق شویم.

شایان ذکر است در مراسم نماز جمعه اسلامشهر،میز خدمت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور مدیر، معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات به مردم برگزارشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار