معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد:

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش محیط مناسب جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است

اسلامشهر(پانا)- معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر گفت، خانواده‌ها به دنبال محیط امن جهت سپری کردن اوقات فراغت فرزندان خود هستند و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش محیط مناسبی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای ورزشی آموزش و پرورش محیط مناسب جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است

رضا امیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و ناظر معین اسلامشهر در جلسه شورای تربیت‌‌بدنی و نظارت بر اماکن ورزشی منطقه که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزارشد، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به این که کار تخصصی ورزش بر عهده وزارت ورزش و جوانان است، لیکن آموزش و پرورش نیز در این راستا همراه حوزه تربیت‌بدنی است.

وی در ادامه بیان کرد: موضوع تجهیز و ساماندهی فضاهای ورزشی شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق سند تحول بنیادین و ساحت زیستی، بدنی در حال برنامه‌ریزی است و از راه‌اندازی وب‌سایت در شهرستان اسلامشهر با عنوان نظارت بر اماکن و ساماندهی فضاهای ورزشی خبر داد.

امیدی با اشاره به ورزش دانش‌آموزی و در آستانه ورود به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: ورزش دانش‌آموزی در هر شرایطی با نگاه به دو مقوله ورزش همگانی و قهرمانی در آموزش و پرورش دارای برنامه‌های خاصی است و مدارس ما در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزی از نقش بسزایی برخوردار هستند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود:ما هم اکنون مسابقات ورزشی در سطح مناطق، استان و کشور داریم و یک رشته ورزشی نیز درمسابقات برون مرزی فعالیت دارد و ادامه داد، در فصل تابستان فضای مدرسه فرصت مناسب جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است و دستورالعمل استفاده از فضاهای ورزشی به مناطق با توجه به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در هفته جاری ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها به دنبال محیط امن جهت سپری کردن اوقات فراغت فرزندان خود باتوجه به بازخوردهای فرهنگی و تربیتی هستند و در این راستا فضاهای ورزشی آموزش و پرورش با برخورداری از مربیان شاخص محیط مناسب درراستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

در این جلسه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی تأکیدکرد: سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در راستای برقراری عدالت آموزشی و پرورشی و شناسایی آسیب‌ها و ظرفیت‌ها می‌باشدکه به صورت فصلی و سالانه در حال اجرا است و شورای تربیت‌بدنی آموزش و پرورش می‌بایست با مسئولان شهرستان در رابطه با استفاده بهینه از فضاهای ورزشی مشارکت داشته باشد.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار