امام جمعه شهرستان اسلامشهرعنوان کرد:

ضرورت همکاری مستمر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت

اسلامشهر(پانا)- امام جمعه اسلامشهردرجلسه شورای همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، بر ضرورت همکاری مستمر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش، درراستای برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همکاری مستمر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر وی برگزار شد، در سخنانی با اشاره به منویات رهبری اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش از جایگاه والایی برخوردار هستند و حوزه علمیه شهد شیرین معارف دین را به مردم می آموزد و به این جهت دشمنی با حوزه‌های علمیه مشهود است.

وی در ادامه بیان کرد: در دوران متمادی سالیان گذشته و قبل از نظام اسلامی، دشمنان ایران برای بی سواد نگه‌داشتن مردم تلاش داشتند و این موضوع باعث عقب ماندگی مردم بود و در این راستا نسل نوجوان و جوان می‌بایست با حقایق تاریخی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد:با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان قرار داریم، در راستای برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت دانش‌آموزان، همکاری مستمر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش با توجه به منویات رهبری،در جهت نهادینه کردن ایمان و امید در فرزندان ما یک ضرورت است.

در این برنامه اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و شورای معاونین نیز در سخنانی به ارائه گزارش برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش اسلامشهردر زمینه مواردی از جمله، تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت تابستان 1402، برنامه‌ریزی جهت اعیاد قربان و غدیر، ارزیابی فعالیت‌های پرورشی در مدارس، تشکیل هیئت اندیشه‌ورز فرهنگیان و دانش‌آموزان،طرح توانمندسازی مدیران، معاونین پرورشی و معلمان پایه اول، استفاده از ظرفیت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی با برگزاری دوره‌های فناوری، زیست‌شناسی، فیزیک،شیمی، سواد دیجیتال، طرح شناسایی دانش‌آموزان ابتدایی بازمانده از تحصیل و طرح سنجش بدو ورود ۱۳ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی پرداختند .

شایان ذکر است،در این جلسه رئیس حوزه علمیه، مدیر سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرستان اسلامشهر و سایر مسئولان نیز حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار